Huisdieren |
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote alweerdood: oh dan zal t Michael wel zijn geweest... ik denk dat je de jongen met bruin/blond haar die er langs loopt moet hebben en btw ik heb geen schuine tas waar is dat dan te zien??? |
|
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
ja ik heb luna hier allang niet meer gezien ze kan toch echt maar weer beter stoppen met werken |
|
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
ik heb een muis in mn hand nu.. |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@LunaOow oke... Ik had zo van die gedachten van... Jij bent mijn caviaatje... de volgende vond ik een goudvis... Of heb ik weer last van kronkels in mijn gedachte... |
|
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@dandy op school... is ook wel erg offtopic maja |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Hoskeu, het is nog niet zo erg,hoor |
|
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Ik heb twee katten, Toetsie en Whisky (zus en broer) van 4,5 jaar, die eigenlijk niet veel anders doen dan de hele dag eten, slapen en duiven en muizen vangen. Behalve Toetsie dan, die heb ik gisteren weer terug gekregen, 2 maanden geleden was ze weggelopen. Verder een baardagaam, een vogelspin, 2 aziatische hoornkikkers, 24 gif- en wurgslangen, en uiteraard een hele zooi kweekratten. Tja, en om te beschrijven wat die allemaal doen, dat wordt een lang verhaal..... |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Een flatcoated retriever (Ace, een schat ), Foto Al heeft mijn hond langere haren, maar is dit ras Och ja, en nog een konijn waarvan ik pas na 5 jaar ontdekte dat het een vrouwtje is |
|
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
wij hebben een briard als hond en nog 2 vissen, een konijn en er staan kippen gepland |
|
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
Quote acidcranberry: Ik heb twee katten, Toetsie en Whisky (zus en broer) van 4,5 jaar, die eigenlijk niet veel anders doen dan de hele dag eten, slapen en duiven en muizen vangen. Behalve Toetsie dan, die heb ik gisteren weer terug gekregen, 2 maanden geleden was ze weggelopen. Verder een baardagaam, een vogelspin, 2 aziatische hoornkikkers, 24 gif- en wurgslangen, en uiteraard een hele zooi kweekratten. Tja, en om te beschrijven wat die allemaal doen, dat wordt een lang verhaal..... Reptiel liefhebber ofzo |
|
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik heb 2 poezen moortje en beertje en ik heb een hond een bouvier ada genaamd en ik heb een geit dwergje en wij hebben koeien en schapen (straks weer lammetjes) en een paard gera en uhm ff denken wat nog meer. uhm 3 trekker en een maaier en schudders en persen haha grapje het is duidelijk neem ik aan. dat ik op een boerderij woon |
|
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ik heb een stal vol koeien, wat vissen guppies en platies en telescoopogen, en verder nog 2 katten 1 hond en dat was het wel..
( woon ook op een boerderij met 300 koeien/kalfjes/stieren samen) |
|
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote mier: ik heb 2 poezen moortje en beertje en ik heb een hond een bouvier ada genaamd en ik heb een geit dwergje en wij hebben koeien en schapen (straks weer lammetjes) en een paard gera en uhm ff denken wat nog meer. uhm 3 trekker en een maaier en schudders en persen haha grapje het is duidelijk neem ik aan. dat ik op een boerderij woon Hoeveel koeien hebben jullie, melkkoeien. of vlees |
|
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
@MierHet is dwerg geitje, niet geit dwergje |
|
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@larsjes uhm weet niet precies hoeveel koeien en het zijn melkkoeien |
|
|