Onmogelijke liefde |
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
ineens goede raad tussen alle onzin door |
|
--Simone-- Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 15 Wnplts: zwijndrech S |
Hee! fantastische raad je alleen wel kut als ik er niet veel mee kan.. kben 13 jaar.. over 4 maandjes word ik al 14,, en tja.. ik ben ALTIJD degene geweest die tegen verliefd zijn was, op de basisschool. kben nooit verliefd geweest. totdat ik die gast ontmoette in de 1e klas. enk ben nu inmiddels 1,5 jaar vrdr. en niets is veranderd. behalve dan dat ik nog beter vrienden met hm ben geworden. en dus nog erger.. maarja.. ik ben 13 man!!!!! ik wil nog vrij zijn maar dat ben ik niet!!:R tsja.. woede uitbarsting denk ik mss goeie raad voor mij? Moon |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Laat het toe en lijd eronder of je gaat later ten onder !
|
|
jij slim!! dus volgens jou moet ik het maar laten bezinken... totdat het eindelijk weg is (wat nog wel tijdje kan duren volgens mij) Moon ps: wel mooie uitspraak, moet ik toegeven |
|
heraux Oudgediende
he, jij slim, jij volgen goede opleiding
jij moet opzoeken hoe brein werken met hormonen en chemokuur die liefde heet dan jij weten ik gelijk hebben
Ouch Winitoe heeft gesproken! |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
|
|
oké, ik zal opzoeken moon |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Mogelijke liefde: Ikky =$ |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Quote heraux:
jij moet opzoeken hoe brein werken met hormonen en chemokuur die liefde heet dan jij weten ik gelijk hebben
Ervaring Heraux. Het klopt helemaal. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Is liefde dan niet altijd onmogelijk? |
|
Quote: Wennyde3 @Dweezle, bedank voor de raad Hoop dat je er wat aan hebt. Het leven is niet altijd makkelijk, maar achter de wolken schijnt de zon. |
|
Quote Ikke: Is liefde dan niet altijd onmogelijk? Natuurlijk niet, je moet alleen de juiste persoon tegenkomen met wie je liefde kunt delen, het kan dan heel mooi zijn. Helaas wil dat niet zeggen dat, dat voor altijd is. Tja en dan doet het pijn. Maar er is dan wel weer een mogelijkheid een nieuwe liefde te vinden, ook al zeg je voorlopig niet. Alhoewel een liefde vind je niet, dat overkomt je. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Dweezle: je moet alleen de juiste man tegenkomen Ik denk dat Ikke zelf ook al een man is en dat een vrouw beter bij hem past |
|
Dat weet je toch maar nooit.
Maar zo goed dan. |
|
heraux Oudgediende
Dweezle; misschien zoek je geen man maar een vrouw? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Liefde is zo ingewikkeld soms |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Soms !!!!! zeg maar atijd. |
|
Ikke Oudgediende
Quote Dweezle: Quote Ikke: Is liefde dan niet altijd onmogelijk? Natuurlijk niet, je moet alleen de juiste persoon tegenkomen met wie je liefde kunt delen, het kan dan heel mooi zijn. Helaas wil dat niet zeggen dat, dat voor altijd is. Tja en dan doet het pijn. Maar er is dan wel weer een mogelijkheid een nieuwe liefde te vinden, ook al zeg je voorlopig niet. Alhoewel een liefde vind je niet, dat overkomt je. Oh dan.... Liefde kan dus wel mogelijk zijn.... zolang je maar aan 100 voorwaarden voldoet en de wet van Murphy ongeldig wordt, en je 't 'maar'-gedeelte van 't leven negeert.... Kippetje |
|
Ikke Oudgediende
Als liefde 'n computerprogramma was, dan zou 't onmogelijk zijn om 't te compilen vanwege de dependency hell... 't compilen zou trouwens ook 'n grappig commando opleveren: ~ $ tar -xjv love.src.tar.bz2 ~ $ cd love ~/love $ ./configure < configure output > ~/love $ make (daar staat dus min of meer: make love ) < make output > ~/love $ make install ~/love $ make clean ~/love $ cd ~ $ love Runtime error.... |
|
Luna Moderator
Ik denk dat ik ook maar eens een Luna-lijst met voorwaarden ga maken |
|
Ikke Oudgediende
Quote Luna: Ik denk dat ik ook maar eens een Luna-lijst met voorwaarden ga maken Lengte van die lijst: ~5 A4tjes.... dubbelzijdig bedrukt |
|
Ikke Oudgediende
Nee maar echt, kijk eens serieus naar alle voorwaarden van een relatie:
- Je moet elkaar ontmoeten - Je moet op elkaar verliefd worden - Je moet van elkaar weten dat je op elkaar verliefd bent - Je moet 't allebi aandurven een relatie te beginnen - Je moet aardig/meelevend/verzorgen/enz.. zijn voor elkaar - Je moet de relatie interessant houden
enzovoorts |
|
Luna Moderator
Lijkt bijna onmogelijk zo |
|
Ikke Oudgediende
Quote Luna: Lijkt bijna onmogelijk zo puur statistisch en kansberekenend kijkend: komt 't dicht in de buurt van onmogelijk |
|
Luna Moderator
Soms valt er weer eens iets voor,dan denk ik ook weleens,laat allemaal ook maar zitten |
|