Wat je gaat eten |
nietmeer
|
Lekker hoor! De stamppottijd begint er weer aan te komen. Ik weet nog helemaal niet wat ik eet vanavond. Ben vanmorgen namelijk vergeten vlees uit de diepvries te halen en heb niet veel tijd om te koken. Denk dat ik dus een pizza of een frietje haal. |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Quote Jannick: Snijbonen zijn het lekkerste van de bonensoorten! je moet er maar van houden |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga eens kijken wat we gaan eten |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga volgens mijn pizza eten bij een vriendin |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Quote Theemonster: ik ga volgens mijn pizza eten bij een vriendin Ga je mijn pizza eten |
|
nietmeer
|
Quote Reimer: Quote Theemonster: ik ga volgens mijn pizza eten bij een vriendin Ga je mijn pizza eten Nee, Theemonster gaat volgens haar pizza, bij een vriendin eten |
|
bridget Lid WMRindex: 8 OTindex: 35 Wnplts: Zierikzee
|
ik ga vanavond eens lekker versgebakken broodjes met filet americain eten. lekker met een koud hardgekookt ei erbij |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hmmm bridget, klinkt ook wel goed Of zal ik toch maar voor de chinees gaan? (Geen zin in koken, alweer 4 dagen aan 1 stuk gedaan) Of gewoon ongezond patatje... *kwijl* haha. |
|
nietmeer
|
Ik moet voor mezelf koken. Ik denk niets bijzonders. Paar aardappels, potje groenten en een worstje... |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Neuzele, ja dat heb ik dus de afgelopen vier dagen ook gehad Nu toch weer tijd voor iets ongezonds |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik krijg vanavond pizza |
|
Luna Moderator
Ik moet koken vandaag |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Mag ik ook komen eten? |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
skwiek lekker shoarma eten |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Neuzele: Quote Reimer: Quote Theemonster: ik ga volgens mijn pizza eten bij een vriendin Ga je mijn pizza eten Nee, Theemonster gaat volgens haar pizza, bij een vriendin eten een N teveel maar ik heb samen met 3 vriendinnen 4 pizza's en 9 piccolinies naar binnen gewerkt maar het was heeeeerlijk en gezellig |
|
Luna Moderator
Ik hoef toch niet te koken Iedereen is weg |
|
r03l Erelid
|
Bestel dan bij de pizzaboer een pizza. |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
ik ga lekker kaasfonduetje doen....tomatenolijvenbrood erbij...salami...augurkjes, tapanade, kruidenboter en heb volgens mij nog een bodempje rosee koud staan |
|
Luna Moderator
Zo,lekker...volgende keer doe ik mee |
|
r03l Erelid
|
@Barrels wat heb je aan een laagje rose dat is toch veel te weinig? |
|
|
das goed hoor Luna, je bent bij deze uitgenodigd nee hoor coelieroelie, ik was niet van plan laveloos te worden, gewoon lekker glaasje bij mijn fonduetje....mjam |
|
r03l Erelid
|
@barrels maar dan heb je toch geen bodempje , want als je een bodempje hebt dan heb je nog niets een glas vol Sorry als ik zolastig ben |
|
Luna Moderator
Coelie, neem ook een glaasje...word je rustig van |
|
|
@Coelieroelie, ik heb het even voor je nagekeken.....tis zeker nog ruimschoots een glas (of 2 kleintjes). precies goed en nee hoor je bent niet lastig |
|
r03l Erelid
|
@ Luna dat gaat lastig want die weet ik niet te vinden. En volgens mij heeft mijn moeder die gisteren opgedronken |
|