Klaagmuur |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik klaag hier ook maar even dat ik met Kerst zonder Twaggy ben |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Moet ik nu helemaal opnieuw klagen.. een mod is hier geweest |
|
nietmeer
|
Ik klaag, omdat Heraux weer moet klagen en ik de vorige klachten niet kan lezen. D: |
|
heraux Oudgediende
k l a a g boehoe k l a a g l a a g a a g a g
laat maar.. |
|
heraux Oudgediende
Steeds meer online 'free 2 play' spellen worden professioneel naar de knoppen geholpen door professionele 'convert 2 ; 'free 2 stay' concepten zoals het steeds verder implementeren van ' betalen of balen'. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Over het nieuwste model ereader van Sony. Dat *censuur* ding heeft al mijn Harry Potter boeken gewist, terwijl ik die optie niet gekozen had Nu had ik ze nog staan in de reader voor PC, maar die importeert het ook niet meer, terwijl dat eerder wel lukte Precies de stappen gevolgd die in de handleiding staan, maar importeren naar de reader, ho maar Weg met dat kolereding Ik koop voortaan weer de papierenvorm Zo, dat lucht op |
|
nietmeer
|
Ik heb nog stééds geen baantje, terwijl ik bij zo veel winkels heb gesolliciteerd. "Je hebt geen werkervaring." Hoeveel prachtige jaren heb ik moeten werken dan voor een kutbaantje bij bijvoorbeeld de Kruidvat? |
|
heraux Oudgediende
Alev: das geen kutbaantje.. en DIE kutbaan wil je niet - ga niet bij het kruidvat solliciteren.. dan.. Werkervaring hebben om werkervaring op te doen is een trieste realiteit.. Dan zeg je.. ik heb ervaring.. ik kom al jaren bij het kruitvat en ik heb nog nooit gerookt.. omdat ik dacht dat het te gevaarlijk was. |
|
heraux Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.009 OTindex: 93.478
|
@Grouse: dat heb je met al die techniek hadden ze maar de natuurlijke gang van zaken gehouden |
|
nietmeer
|
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.009 OTindex: 93.478
|
.. van paardenmelk? best wel duur.. |
|
nietmeer
|
@allone: paardenmelk schijnt heel veel op menselijke melk te lijken. Ik klaag over dat ik iets niet aan het bloggen ben dat ik wel had moeten bloggen... |
|
nietmeer
|
Elk jaar prachtig weer, behalve toevallig dit jaar. Regen, wind en kou. Overal zwervers en bedelaars. Ah, Paris. Trop romantic! |
|
nietmeer
|
Laptops gaan tegenwoordig maar een jaar of 3 mee Dure grap |
|
Luna Moderator
Weeeer reorganisatie, nog meer onrslagen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik dien een klacht in tegen BCC, omdat ze na een week nóg niet gereageerd hebben op mijn mailtje aan hen over een ultrabook En dat ze telefonisch alleen bereikbaar zijn via een 0900 nummer a 10ct per minuut |
|
jurjenelzinga1 Senior lid WMRindex: 279 OTindex: 46
|
Ik dien een klacht in tegen de regering, ik weet dat er bezuinigd moet worden maar de lente wegbezuinigen is wel heel drastisch |
|
Luna Moderator
Weeeer veranderingen in mijn rooster. Was net goed |
|
heraux Oudgediende
Kussens opschudden noemen ze dat onrust veroorzaken - en dan klagen dat de kwaliteit achteruit gaat, dat mensen onbetrouwbaar worden.. en zo hebben ze weer redenen tot meer ontslag en afbraak van een menswaardige omgeving. |
|
Luna Moderator
Heraux, precies |
|
Noepetote Senior lid WMRindex: 759 OTindex: 224
|
Ik klaag omdat we vandaag wéér gekookte aardappels eten! Bah!!!!!!!!!!! |
|
Luna Moderator
Ze willen mijn ochtenddiensten ruilen voor lange diensten :/ Morgen weer een gesprek...mja, zal het wel niet kunnen winnen... |
|
heraux Oudgediende
Vraag ze eens wat het voordeel is van de lange dienst? |
|