Cafe de Nachtvlucht |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Hoskeu: Quote Blend: Je moet je nog ff zelf bezighouden  Vanavond ben ik er weer. Over foute opmerkingen gesproken...  dat bedacht ik me ook  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuJa dat bedacht ik me ook toen ik op verzenden klinkte  theemonster Valt mee ja  Had wel wat ergers verwacht... |
|
Theetje
Oudgediende
zoals? |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ga geen slapende honden wakker maken he  |
|
Theetje
Oudgediende
de dag is nog lang, ik wilhet namelijk wel weten  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
We hebben dus een project........ |
|
Jannick
Oudgediende
Over het Project: We gaan naar een duits plaatsje, hier over de grens. We moeten Duitse brieven schrijven naar iemand daar, en zij schrijven Nederlandse brieven terug.. Jongen bij meisje, meisje bij jongen. Ik ken de mijne al, maar hierover gaat het niet.
Een klasgenoot had een brief ontvangen in het Nederlands van een Duits meisje, en......... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@JannickMag ik je er op wijzen dat de climax van het verhaal nog mist... |
|
Blend
Oud Moderator
Zit ook met open mond te wachten... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hoskeu: @JannickMag ik je er op wijzen dat de climax van het verhaal nog mist... Quote:
cli·max (de ~ (m.), ~en) 1 hoogtepunt 2 [letterk.] stijlfiguur, bestaande in de opeenvolging van woorden of uitdrukkingen die telkens iets sterkers aanduiden 3 orgasme Degene met wie ik ben met het project krijgt ook geen orgasme hoor..  |
|
Theetje
Oudgediende
maar blend, lichaamelijk aanwezig zijn is niet genoeg hoor  |
|
Jannick
Oudgediende
Ok, wie is er nog geïntreseerd?  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ik ik ik |
|
Blend
Oud Moderator
theemonster Sorry, ben er druk op mijn werk moet ff wat mensen bij de brandstofmaatschappij met de schelp op hun flikker geven omdat ze hun werk niet goed doen. Altijd leuk, mensen op hun flikker geven  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
|
Breng ons tot het culminatiepunt Jannick... EDIT: van het verhaal dan wel te verstaan...  |
|
Jannick
Oudgediende
Ok, dat meisje dus, had een brief ontvangen, waarin stond: "Ik heb een broer, zijn naam is **********, samen komen we goed klaar"..  |
|
Theetje
Oudgediende
ze bedoelde volgens mij dat ze goed samen konden opschieten  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: ze bedoelde volgens mij dat ze goed samen konden opschieten  Ja, maar het blijft leuk!  |
|
Blend
Oud Moderator
Als het allebei op hun eigen kamertje is afzonderlijk van elkaar is dat toch niet erg... Misschien heb je een kleine vertaalfout gemaakt  (hoop ik) |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
@TheEIk had er nog geen beelden bij hoor  Ik zeg het wel, maar denk er niet bij na  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Ok, dat meisje dus, had een brief ontvangen, waarin stond: "Ik heb een broer, zijn naam is **********, samen komen we goed klaar"..  ze hebben vreemde namen in duitsland... ********** ... Komen ze toch samen tot de climax, culminatiepunt, moment suprême, orgelpunt, zenit...  Maar is idd wel een beetje vreemd om in een brief te schrijven...  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@lessien Is ie al af??  |
|