hr
jaargang -23 - laatste artikel 13-10 08:00 - 75255 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 820 821 822 [823] 824 825 826 1276 1277 1278 1279

Cafe de Nachtvlucht

09-01-07 20:55:29
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
ik heb veel hard rock geluisterd, als ik depri was, heb uit die tijd ook een slipknot trui, heb die aan als ik me niet lekker in mijn vel voel zitten, zoals vandaag, maar werd er vandaag gewoon om na geschreeuwd, dat ik lelijk was en dik en een alto en dom.. zo kinderachtig, heb ze gewoon genegeerd, maar dat doet wel pijn:{

09-01-07 20:55:35
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Top40 zuigt.. Ik hou van KinkFM.. Al die meidentrutten (Cascade, en die meid van Unfaithfull), lijkt wel alsof ze een aantrekkingskracht hebben..

09-01-07 20:56:09
Poncke
Erelid


WMRindex: 460
OTindex: 1.592
S
Quote theemonster:
ik heb vanaag een goede film gezien, de titel zal jullie wel helemaal niet zeggen: Festen. een deense film over een familie waarvan de vader een tweeling seksueel misbruikt. De hele film speelt zich af op 1 avond.

het speciale aan deze film is dat de regisseur aangesloten is bij dogma 95 . een organisatie van regisseurs die zich afzetten tegen hollywood. het maakt de film heel intens, ik vond het net alsof je in de film stapt en het feest meebeleefd.

zeker een aanrader! het liefst 2 keer kijken, het is zo intens dat je de helft niet begrijpt de eerste keer


Ik heb nog nooit gehoord dat iemand die film gezien heeft. Dit stemt mij vrolijk. Ongelooflijk dat een meid van 17 dit een gave film vindt. De meesten komen er niet eens doorheen. Dogma is echt een mooie pure filmtechniek.

09-01-07 20:57:56
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Jannick:
Top40 zuigt.. Ik hou van KinkFM.. Al die meidentrutten (Cascade, en die meid van Unfaithfull), lijkt wel alsof ze een aantrekkingskracht hebben..
Kink.. Ken ik dat 8O Is dat met een omgekeerde K? :P Vind nog steeds Q-Radio het leukst, lekkere muziek :ja 538 gaat wel, ligt eraan wat ze draaien.

Het meest luister ik nog naar Classic FM.. 8O

I wanna turn the whole world upside down :D :ja

09-01-07 20:58:39
eskimo
Senior lid

WMRindex: 181
OTindex: 1.103
Wnplts: haarlem
Quote Theemonster:
ik heb veel hard rock geluisterd, als ik depri was, heb uit die tijd ook een slipknot trui, heb die aan als ik me niet lekker in mijn vel voel zitten, zoals vandaag, maar werd er vandaag gewoon om na geschreeuwd, dat ik lelijk was en dik en een alto en dom.. zo kinderachtig, heb ze gewoon genegeerd, maar dat doet wel pijn:{


die mensen zijn echt mongolen, dat heb ik ook gehad. door dat soort mensen heb ik een jaar gedacht dat ik lelijk was, terwijl die mensen geen plaats verdienen in de nederlandse samenleving, en ook niet in een andere trouwens. al dat soort mensen mogen gezellig met z'n allen op een eiland gaan zitten

09-01-07 20:58:50
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
Quote Theemonster:
ik heb veel hard rock geluisterd, als ik depri was, heb uit die tijd ook een slipknot trui, heb die aan als ik me niet lekker in mijn vel voel zitten, zoals vandaag, maar werd er vandaag gewoon om na geschreeuwd, dat ik lelijk was en dik en een alto en dom.. zo kinderachtig, heb ze gewoon genegeerd, maar dat doet wel pijn:{


eigenlijk best sneu dat sommige mensen dat nodig vinden. Ik kan me voorstellen dat het pijnlijk is om te worden nageschreeuwd, maar wel goed dat je het kon negeren. Ikzelf zou echt uit mijn slof geschoten zijn.

09-01-07 20:59:25
Poncke
Erelid


WMRindex: 460
OTindex: 1.592
S
Quote Theemonster:
ik heb veel hard rock geluisterd, als ik depri was, heb uit die tijd ook een slipknot trui, heb die aan als ik me niet lekker in mijn vel voel zitten, zoals vandaag, maar werd er vandaag gewoon om na geschreeuwd, dat ik lelijk was en dik en een alto en dom.. zo kinderachtig, heb ze gewoon genegeerd, maar dat doet wel pijn:{


Ik ben ook stevig, ik hou al 16 jaar van altrock en ik heb ook schijt aan de mensen in de wereld die denken dat ze beter zijn. Wij komen er wel thee :ja

09-01-07 21:00:00
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote theemonster:
het speciale aan deze film is dat de regisseur aangesloten is bij dogma 95 . een organisatie van regisseurs die zich afzetten tegen hollywood. het maakt de film heel intens, ik vond het net alsof je in de film stapt en het feest meebeleefd.
Is dát het speciale eraan?? Ik snap namelijk niet wat dat nou uitmaakt.. De meeste mensen vinden Hollywood films leuk, maar zoals altijd met grote successen zijn er ook tegenstanders.

Ik kan me er gewoon niets bij voorstellen :P Afzetten tegen hollywood ;| Wat doe je dan? Filmen in Rotterdam ipv Hollywood?

09-01-07 21:00:04
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
@eskimo;
Toen ik in groep acht (!!!) uitgescholden werd, voor dikkerd en nog wat dingen, ben ik altijd over mijn uiterlijk gaan twijfelen..

09-01-07 21:00:25
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@Poncke; echt geweldig, zo mooi gedaan, ben zeker van plan om te kijken of ik aan meer films kan komen van de regisseur uit dogma 95. ik ben er bij toeval bijgekomen via mijn nederlands leraar, vond dat we die film ooit in ons leven gezien moesten hebben, dus waarom niet vandaag? echt zo mooi!

09-01-07 21:00:47
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
ik luister vaak naar Arrow classic rock!

das pas echt goeie muziek, maar kink heeft ook wel leuke plaatjes

09-01-07 21:01:40
eskimo
Senior lid

WMRindex: 181
OTindex: 1.103
Wnplts: haarlem
Quote Jannick:
@eskimo;
Toen ik in groep acht (!!!) uitgescholden werd, voor dikkerd en nog wat dingen, ben ik altijd over mijn uiterlijk gaan twijfelen..


jij!??

09-01-07 21:01:43
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Ik luister mijn eigen muziek; Pixies, The Cure, The Kooks, etc..

09-01-07 21:01:51
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
@Mmore; ze mogen geen statiefen gebruiken voor de camera's, geen muziek onder de film zetten, beeld en geluis moet tegelijkertijd opgenomen worden en mag niet meer veranderd worden. dat maakt het zo echt, zo ja hoe zeg je dat? indrukwekkend!

09-01-07 21:01:53
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote eskimo:
dat heb ik ook gehad. door dat soort mensen heb ik een jaar gedacht dat ik lelijk was
Ik zag je foto net van de bowling. Dat jij lelijk bent (dacht te zijn) ben ik het niet mee eens.

09-01-07 21:02:24
Poncke
Erelid


WMRindex: 460
OTindex: 1.592
S
Quote Mmore:
Quote theemonster:
het speciale aan deze film is dat de regisseur aangesloten is bij dogma 95 . een organisatie van regisseurs die zich afzetten tegen hollywood. het maakt de film heel intens, ik vond het net alsof je in de film stapt en het feest meebeleefd.
Is dát het speciale eraan?? Ik snap namelijk niet wat dat nou uitmaakt.. De meeste mensen vinden Hollywood films leuk, maar zoals altijd met grote successen zijn er ook tegenstanders.

Ik kan me er gewoon niets bij voorstellen :P Afzetten tegen hollywood ;| Wat doe je dan? Filmen in Rotterdam ipv Hollywood?


Als je het Dogma principe kent dan hoef je dat niet te vragen. Tik het eens in bij Wiki.

Dogma komt er op neer dat er geen SFX gebruikt worden. Alleen natuurlijk licht. Een gewone camera alleen natuurlijk geluid. De puurste vorm van filmen dus.

09-01-07 21:03:02
eskimo
Senior lid

WMRindex: 181
OTindex: 1.103
Wnplts: haarlem
ik luister pappa roach, three days grace en evanescence en nog wat dingen :P

09-01-07 21:03:32
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Schijt aan wat andere mensen van mij vinden. Ik ben zoals ik ben, bevalt 't je niet: rot dan lekker op!

09-01-07 21:03:53
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
dogma films zijn net familiefilms, iniedergeval festen wel. het is alsof het gefilmd is door een familie lid om er later een keer naar te kijken, zoals er vast ook beelden zijn van jou.

09-01-07 21:04:12
eskimo
Senior lid

WMRindex: 181
OTindex: 1.103
Wnplts: haarlem
Quote Loempia:
Quote eskimo:
dat heb ik ook gehad. door dat soort mensen heb ik een jaar gedacht dat ik lelijk was
Ik zag je foto net van de bowling. Dat jij lelijk bent (dacht te zijn) ben ik het niet mee eens.


ik nu ook niet meer :)

09-01-07 21:04:19
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Quote eskimo:
Quote Jannick:
@eskimo;
Toen ik in groep acht (!!!) uitgescholden werd, voor dikkerd en nog wat dingen, ben ik altijd over mijn uiterlijk gaan twijfelen..


jij!??


Ik ja..
Was hier bij het zwembad.. Ik ben meteen met tranen in mijn ogen omgekeerd.. Ik voelde me kapot.. Ben twee jaar niet naar een zwembad geweest.. Pas dit jaar weer, met mijn broer, zijn toenmalige vriendin, en daar het zusje van.. Echt heel lief vond ik dat toen.. Het was toen heerlijk..

09-01-07 21:04:43
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
goede radio; kxradio

ik vind het tenminste goed, dat soort muziek luister ik :D

09-01-07 21:04:50
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Everzwijn:
ik luister vaak naar Arrow classic rock!


_O_

Op de computer luister ik vaak naar Jazz excursion radio

09-01-07 21:05:36
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote eskimo:
ik nu ook niet meer :)
Gelukkig maar:)

09-01-07 21:06:36
eskimo
Senior lid

WMRindex: 181
OTindex: 1.103
Wnplts: haarlem
Quote Jannick:
Quote eskimo:
Quote Jannick:
@eskimo;
Toen ik in groep acht (!!!) uitgescholden werd, voor dikkerd en nog wat dingen, ben ik altijd over mijn uiterlijk gaan twijfelen..


jij!??


Ik ja..
Was hier bij het zwembad.. Ik ben meteen met tranen in mijn ogen omgekeerd.. Ik voelde me kapot.. Ben twee jaar niet naar een zwembad geweest.. Pas dit jaar weer, met mijn broer, zijn toenmalige vriendin, en daar het zusje van.. Echt heel lief vond ik dat toen.. Het was toen heerlijk..


dat soort mensen kunnen je leven idd kapot maken! ik wil die mensen het liefst in hele kleine stukjes snijden! (6) dapper dat je naar dat zwembad terug bent gegaan, en als je ooit nog onzeker over je uiterlijk bent sla ik je!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 820 821 822 [823] 824 825 826 1276 1277 1278 1279

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven