Cafe de Nachtvlucht |
Hinako
|
Hoooooooooi! Staat er iemand achter de bar die voor mij een lekker Amsteltje kan tappe?  |
|
sheep Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 152 Wnplts: Aalten
|
Quote Kpuc: Jannick, log ff met je eigen account in joh  Ok, komt zo..  ..  Nog even wat dingen doen..  ;) |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Wat een slap gel*l hier zeg. Ik ga er maar eens een biertje bijpakken, dan lijkt het misschien nog wat. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ben ik weer..  |
|
nietmeer
|
Een Amsteltje voor Hinako. Mexicaan, een Duveltje of een Corona? Offe, Hinako, wat dacht je van een Corona? |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
inloggen... waar inloggen? |
|
Jannick
Oudgediende
En Jannick gaat slapen..  Doeii..  Slaap lekker allemaal.. Nr: 06******55.. Slaapse..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Hinako: Hoooooooooi! Staat er iemand achter de bar die voor mij een lekker Amsteltje kan tappe?  laura, jij ook hier?  mag ik een colatje? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote heraux: inloggen... waar inloggen? Heraux!  Ik stuur je zo ff wat informatie, ik koop de pci dus wel.. Slaapse..;) |
|
|
Quote Jannick: En Jannick gaat slapen..  Doeii..  Slaap lekker allemaal.. Nr: 06******55.. Slaapse..  HAHA ik weet je nummer lekker wel  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
toemaar... het kriebeld..
|
|
|
het is groen, het heeft 4 pootjes en als het in je oog komt ben je dood??? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote eskimo: Quote Jannick: En Jannick gaat slapen..  Doeii..  Slaap lekker allemaal.. Nr: 06******55.. Slaapse..  HAHA ik weet je nummer lekker wel  06**5   *  8  888*  6  Mja, Doei..  Sms me maar als je er zin in hebt..  |
|
Hinako
|
Quote Theemonster: Quote Hinako: Hoooooooooi! Staat er iemand achter de bar die voor mij een lekker Amsteltje kan tappe?  laura, jij ook hier?  mag ik een colatje? Hoooi!  alles goed? |
|
Jannick
Oudgediende
Colaa is van mij!  |
|
Theetje
Oudgediende
jah hier alles lekker, heb weer is gedichten geschreven  zie mijn blog  en een 9.0 gehaald voor mijn game maker bij jou? |
|
|
Quote eskimo: het is groen, het heeft 4 pootjes en als het in je oog komt ben je dood??? ????? |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Quote eskimo: het is groen, het heeft 4 pootjes en als het in je oog komt ben je dood??? geen idee, wat is het? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Dat duveltje gaat er wel in Kpuc! Ik heb net even een stukje kaas afgesneden, met wat mosterd en zo. |
|
|
een pingpongtafel  |
|
Theetje
Oudgediende
oew lekker, mag ik ook een stukje kaas? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
|
|
Hinako
|
Quote Theemonster: jah hier alles lekker, heb weer is gedichten geschreven  zie mijn blog  en een 9.0 gehaald voor mijn game maker bij jou? Gefeliciteeeeeeerd moppiej!!!  Good Job ^^ Ik check zo ff je gedichten  Ik ben net terug van zaalhockey... egt brakjes  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Hoi Theemonster! Ja natuurlijk. Het is weliswaar geen oude kaas, maar je moet wat hier. |
|