Cafe de Nachtvlucht |
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote puppy: Twaggy! Puppy!!! lang niet gesproken |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Dublin is niet goedkoop om te wonen idd. Ik had ook contact met HP. Die betaalden 1000 euro meer per jaar. Maar Xerox betaald de verhuizing. Ik weet dat wonen in Dublin duur is maar dat komt wel goed. Xerox betaalt 19.210 euro per jaar maar de loonbelasting is maar 20% |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Twaggy: Quote puppy: Twaggy! Puppy!!! lang niet gesproken idd. Hoe is je examen gegaan?  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Jannick: [quote=LessienElensar]Heb je daar wel vaker last van ? Quote Jannick: Vaak.. Heb je daar dan geen medicijnen voor, die heb ik namelijk er wel voor gekregen..... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
@Lessien, Vaak = een à twee keer per twee maand.. Maar 's nachts ook, dat ik dan wakker word, en dan de dag erna is het weer over..  |
|
Jannick
Oudgediende
@Twaggy, je had gister toch je examen?  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Ha Twagmans... u ook hier... @Poncke... ok  .. ben ooit bezig geweest met HP in Dublin maar heb het laten afketsen op het salaris.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
@puppy jah  gezakt voor 2 onderdelen waarvoor ik geen examentraining heb gehad. dus school gaat klachten krijgen  |
|
Poncke Erelid
Hmm nee, ik zoek de uitdaging. En wil weer weg uit NL. Ben nu 8 maanden terug in NL maar het avontuur kriebelt weer. |
|
Poncke Erelid
Ok, ben er weg van. Kroegtijgers, zuipse... |
|
nietmeer Erelid
|
okiedokie... wat ga je doen bij xerox?? |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik gaat eten brb |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Twaggy: @puppy jah  gezakt voor 2 onderdelen waarvoor ik geen examentraining heb gehad. dus school gaat klachten krijgen  Ja dat niet leuk  en nu, kan je nog een her doen ofzo? |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Jannick: Lessien, Vaak = een à twee keer per twee maand.. Maar 's nachts ook, dat ik dan wakker word, en dan de dag erna is het weer over..  Als ik migaine heb, lig ik echt één of twee dagen plat en heb dan meestal nog wel twee dagen nodig om er helemaal van bij te komen.....maar moet zeggen, dat de medicijnen goed helpen. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Twaggy: @puppy jah  gezakt voor 2 onderdelen waarvoor ik geen examentraining heb gehad. dus school gaat klachten krijgen  Heb je dan wel je rijbewijs? |
|
nietmeer Erelid
|
*Geeft Jannick een lekkere kop thee met speculaasjes, ga maar even met je moeder op de bank zitten kletsen. Tot je hoofd wat beter aanvoelt* |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Poncke: Ok, ben er weg van. Kroegtijgers, zuipse... Suc7 met je laatste gesprek  |
|
Twaggy Oudgediende
|
jah ik ga wel een her doen anders moet ik een andere opleiding doen maar deze school krijgt geen cent meer van me. @Jannick neuh nog niet ben er mee bezig |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: *Geeft Jannick een lekkere kop thee met speculaasjes, ga maar even met je moeder op de bank zitten kletsen. Tot je hoofd wat beter aanvoelt* Dankje..  *Gaat naast Lessien op de bank zitten, en begint over een gesprek over liefde* |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Poncke Erelid
Laatste opmerking. Integrated Helpdesk Dutch team.
Customer Representative with cosnumables and tech support.
Dank je Familie Elensar |
|
sheep Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 152 Wnplts: Aalten
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
sheep en jannick tegelijk online  |
|
sheep Actief lid WMRindex: 40 OTindex: 152 Wnplts: Aalten