Cafe de Nachtvlucht |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Theemonster: ik heb hier in mijn schooltas nog 3 rollen zitten    Een is er voor mij, dankje..   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heete eerst koekiemonster, ooit door iemand zo genoemd, maar thee is mijn leven, koekjes niet  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Theemonster:    mama  hoe is het met jou? Gaat wel hoor, druk in huis bezig geweest en nu wat last van mijn hoofd  , maar gaat wel weer over.....hoe is ie met jou? Op de fiets geweest vandaag? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
In dat geval lust papa ook wel een rolletje hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: Quote Theemonster: ik heb hier in mijn schooltas nog 3 rollen zitten    Een is er voor mij, dankje..   kindertjes die vragen worden overgeslagen |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@lessien Hoe ver is de vrachtwagen? Al last van je vingers??  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Jannick: Quote Theemonster: ik heb hier in mijn schooltas nog 3 rollen zitten    Een is er voor mij, dankje..   kindertjes die vragen worden overgeslagen MAAMAAAA!!!  |
|
Hinako
|
Mag ik ook een koekje  |
|
Theetje
Oudgediende
lessien; nee, mijn moeder hoefte niet vandaag niet zo vroeg op haar werk te zijn, dus heeft ze mij en mijn broertje naar school gebracht  moest de terug weg met de tram  |
|
nietmeer Erelid
|
@JannickAls je het lief vraagt aan je zus, krijg je misschien nog wel een rol koekjes  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hinako: Mag ik ook een koekje  Haajj..  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hinako: Mag ik ook een koekje  jij altijd, chocolate chipcookies  van de AH  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Theemonster: lessien; nee, mijn moeder hoefte niet vandaag niet zo vroeg op haar werk te zijn, dus heeft ze mij en mijn broertje naar school gebracht  moest de terug weg met de tram  Beter dan met dit weer op de fiets meis.....waait echt hard en af en toe regent het ook niet bepaald zacht  |
|
Hinako
|
 Jummie!  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Hinako: Mag ik ook een koekje  jij altijd, chocolate chipcookies  van de AH      MAMMAA!! NIET EERLIJK!  Allerliefste Theemonster, mag ik ook een halve rol?  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: lessien Hoe ver is de vrachtwagen? Al last van je vingers??  Kan niet verder  , mis een stukje en dat wordt opgestuurd door Lego, gaat vijf tot zeven werkdagen duren   |
|
Theetje
Oudgediende
inderdaad mam, hier op straat is er ook een fiets omgewaaid en ik kon met de hond sommige stukken amper vooruit. en dat zielige beest gleed soms uit, omdat de tegels zo glad zijn door de regen  |
|
Hinako
|
Quote LessienElensar: Quote Theemonster: lessien; nee, mijn moeder hoefte niet vandaag niet zo vroeg op haar werk te zijn, dus heeft ze mij en mijn broertje naar school gebracht  moest de terug weg met de tram  Beter dan met dit weer op de fiets meis.....waait echt hard en af en toe regent het ook niet bepaald zacht  Fietse was idd Crap! Deed er nu 2 keer zolang over  en ik was helemaal natgeregent..... en ik was bijna omgevalle  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: inderdaad mam, hier op straat is er ook een fiets omgewaaid en ik kon met de hond sommige stukken amper vooruit. en dat zielige beest gleed soms uit, omdat de tegels zo glad zijn door de regen  Dan is het wel heel erg..  |
|
Theetje
Oudgediende
@Jannick; en kinderen die zeuren kunnen ernaar fluiten. je hebt al een koekje gehad!  |
|
nietmeer Erelid
|
@Hinako Valt me nog mee, dat je op de fiets bent blijven zitten ja, zou je met deze wind niet echt verwachten  |
|
Jannick
Oudgediende
Jannick lief?  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@TheE... vertroetel Jannick een beetje, hij is helemaal niet lekker vandaag.. last van zijn hoofd enzo... *Schuift onder de tafel 5 euro voor nieuwe rollen koekjes haar kant op* |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEMaar goed dat je dan de hond aangelijnt ehbt, anders ben je hem kwijt....  |
|