Cafe de Nachtvlucht |
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
*loopt naar eskimo toe en gaat naast haar zitten*
Hoi schat, als er iets is irl kan ik je misschien helpen...
Ik snap heel veel en heb al veel meegemaakt. dat noemen ze een rugzak met ervaring...
maar ik begrijp je
*omarmt eskimo en maakt haar aan het lachen* |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Poncke: @ lessien
wijze woorden
ik ging mee in de gein...wist niks van irl problemen... Is al goed....laten we er maar over ophouden, als een ieder maar in de gaten houd, dat het café niet is om te gaan schelden, als je ruzie met iemand irl hebt.... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
i'm lonely to...
*gaat in een hoekje zitten, gedichten schrijven over de liefde en de liefde niet kunnen vinden |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend vind ik ook doe dat maar ff |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Everzwijn: Quote Liz87: @ Everzwijn... Biertje? ja lekker! dank je, Liz! ennûh, Geeft niets als Blend je niet wil hoor, "there's plenty of fish in the sea"  ... voel me meteen een stuk beter;) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote ElrohirElensar: Quote Liz87: * Zingt zachtjes*
Lonley.. I'm still lonley.. I just got my Vodka for my ooohoowwnn.. We delen die fles toch?? We delen hem blijkbaar al met 3...  Hoe meer zielen hoe meer vreugd...  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Theemonster: i'm lonely to...
*gaat in een hoekje zitten, gedichten schrijven over de liefde en de liefde niet kunnen vinden *gaat bij haar dochter zitten en slaat haar arm om d'r heen* kom maar meis.....ik hou je wel gezelschap hoor   |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... beetje overbodig... dr man is dr al heen;) |
|
Mier Oudgediende
*loopt naar de bar schenk een colaatje in voor haarzelf*
nog meer liefhebbers in iets te drinken |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
gaat wel hard met die fles... *pakt een nieuwe*
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik blijf aan de spa blauw vanavond, anders is de kater helemaal niet te overzien... @EverzwijnJe hebt een hele goeie aan Liz.. Is een schat  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Quote Liz87:  ... voel me meteen een stuk beter;) fijn om te horen. het komt allemaal wel weer goed. Je hebt vandaag toch een hele leuke familie erbij gekregen. @TheE, Heb je genoeg inspiratie voor je gedichten? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote ElrohirElensar: Quote Liz87: * Zingt zachtjes*
Lonley.. I'm still lonley.. I just got my Vodka for my ooohoowwnn.. We delen die fles toch?? We delen hem blijkbaar al met 3...  Hoe meer zielen hoe meer vreugd...  Yeah... Tijd voor een fles dr bij?  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
*schenkt spaatje in voor blend neemt hem mee en gaat bij blend zitten*
gaat eht een beetje blend het ging allemaal om jou he |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ lessien
dat deed ik ook niet
maar ik begrijp dat soms iemand iets kwijt wil en aandacht vraagt voor een probleem zonder het direct op tafel te leggen. Vooral voor jonge mensen is het nog zoeken naar de juiste manier om met bepaalde dingen om te gaan. Jij en ik zijn door de wol geverfd. Een forum kan voor iemand een uitlaatklep zijn. Zeker als er veel bekenden online zijn en het heel vertrouwd aanvoelt... maar ik hoef jou niks te zeggen met 8 kids...;) |
|
Theetje
Oudgediende
mag ik ook een colaatje?? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Ik blijf aan de spa blauw vanavond, anders is de kater helemaal niet te overzien... @EverzwijnJe hebt een hele goeie aan Liz.. Is een schat  Dankje heah... Maaruuh I feel lonley omdat jij niet met me wilde trouwen  ;) |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Poncke: @ lessien
dat deed ik ook niet
maar ik begrijp dat soms iemand iets kwijt wil en aandacht vraagt voor een probleem zonder het direct op tafel te leggen. Vooral voor jonge mensen is het nog zoeken naar de juiste manier om met bepaalde dingen om te gaan. Jij en ik zijn door de wol geverfd. Een forum kan voor iemand een uitlaatklep zijn. Zeker als er veel bekenden online zijn en het heel vertrouwd aanvoelt... maar ik hoef jou niks te zeggen met 8 kids...;) Denk dat ze zelf ook wel door had kunnen hebben, dat ze dat hier niet moet doen.....ze had ook een mailtje naar een persoon die ze vertouwd kunnen sturen en dan op msn erover praten..... En heb ondertussen alweer 10  kids |
|
Mier Oudgediende
Quote Theemonster: mag ik ook een colaatje?? *schenkt colaatje in voor theemonster en brengt het naar haar* |
|
Theetje
Oudgediende
thanx mier!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dank je mier en liz en everzwijn (al ben ik ff kwijt waarvoor  ) en elrohir dat ie me nog steeds steund |
|
Theetje
Oudgediende
en ik dan???   |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
ik denk dat ik maar eens mijn bed opzoek, tenzij hier iemand bezwaar tegen maakt. Ik lust ook best nog een biertje als het echt moet.  |
|
Mier Oudgediende
|
|