Cafe de Nachtvlucht |
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Quote mier: Quote Everzwijn: allemaal erg confuserend!
confuserend bedoel je neit confused  als ik dat bedoelde zou ik dat toch gewoon zeggen. ik vind het confuserend. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Muts: Quote Jannick: Quote Muts: Quote Jannick: *test* JOAH! laten we samen geen nuttig woord voortbrengen en genegeerd worden *Wij zeggen niks groep opgericht* ik zeg niet niks, ik zeg alleen niks nuttigs! O, jammer.. Wie wilt er in de groep die genegeerd word?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
@ everzwijn: hij ligt nog in de bus... ik ben te haastig uitgestapt om de volgende bus te halen en nu issie weeeeeg  |
|
|
@mij, ook goeie middag  wat drinken? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Mensen is bij iedereen de @-knop kapot ofzo?? edit: ik zal dat jullie de knop al gevonden hebben  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
och och jannick en muts negeren iedereen nou omdat ze zich genegeerd voelen en de rest zegt niks meer alleen nog mar tegen jannick en muts maar die luisteren niet meer en zeggen niks meer   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Blend: Mensen is bij iedereen de -knop kapot ofzo?? € |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Mier Oudgediende
@ blend nee hoezo  |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
Quote Blend: Mensen is bij iedereen de -knop kapot ofzo?? j@, bij mij wel Edit mij: je had em dubbel toegevoegd;) |
|
mij
Erelid
 WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
@Everzwijn, graag  doe maar cola of zo, even simpel  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote mier: och och jannick en muts negeren iedereen nou omdat ze zich genegeerd voelen en de rest zegt niks meer alleen nog mar tegen jannick en muts maar die luisteren niet meer en zeggen niks meer   Sniff..  |
|
|
dankje voor het medeleven.... kga straks een neiuwe halen en een reserve voor de niuwe en dan ga ik morgenvroeg emtten bij de busmatschappij op zoek naar mijn oude, want das de enige echte  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
@Blend: ja zonet nog wel @mij: quoten is af en toe toch best wel handig als er zoveel berichten geplaatst worden |
|
Mier Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
|
Jannick.....zoon van me.....kom bij me op de bank zitten, drinken we samen een glas cola  |
|
|
@ mier neeheeeeeej, ik negeer niemand! en ik zeg toch nog vanalles! en ik sta jullie toe tegen elkaar te praten  lief van mij he? |
|
|
@Muts, das rot...heb je de busmaatschappij al gebeld of ze hem gevonden hebben? @Blend, @@@ |
|
Mier Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
Lessien, Dankje.. *Mist Ikky* |
|
|
dankje mier!  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Jannick: Lessien, Dankje.. *Mist Ikky* *slaat arm om haar zoon heen en troost hem om het feit, dat hij zijn vrouw mist*   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jullie kunnen wel grapjes maken, maar jullie gebruiken wel de -knop nu  misschien een klein beetje hulp van Mij  |
|