Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuMaar als het helemaal niet begrijpt is ook lastig  @liz Niet altijd  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: @HoskeuMaar als het helemaal niet begrijpt is ook lastig  liz Niet altijd  Echt wel  Kijk maar: Als ik zeg vrouwen zijn in alles multifunctioneel... * tralala.. Leuk liedje.. All night long.. All night... Tralala* |
|
Blend
Oud Moderator
liz Gezien het feit dat jij gelijk denkt dat wij doordenken bij die zin, wil zeggen dat jij ook doordenkt. Anders was je niet op die gedachte gekomen die wij zouden denken. Snappie  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Gezien het feit dat jij gelijk denkt dat wij doordenken bij die zin, wil zeggen dat jij ook doordenkt. Anders was je niet op die gedachte gekomen die wij zouden denken. Snappie  Ik snap... Waar je mee omgaat word je mee besmet...  Alleen maar mannen op kantoor is niet altijd even goed...  |
|
Blend
Oud Moderator
Geef de mannen maar weer de schuld  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik irriteer me er altijd aan, dat elk onderwerp uitloopt op sex. Net of dat het hele leven is... |
|
Liz87 Erelid
|
@ Tovenaar... Dat hoor je niet veel mannen zeggen  ... Ben het helemaal met je een  @ Blend... Duuh;) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Ik snap... Waar je mee omgaat word je mee besmet...  Alleen maar mannen op kantoor is niet altijd even goed...  Oehhh... ik heb medelijden... Hier komt het ook voor dat er wel eens een vrouw door het bedrijf loop... en dan hoeft het beslist geen foto model tezijn... zie je al die koppen mee draaien... dan is het direct het gesprek van de dag... (ligt trouwens erg aan de afdeling... zijn afdelingen daar hebben ze het over nix anders... andere afdelingen wordt je bijna buiten gekeken als je een dubbelzinnige opmerking maakt...  ) |
|
Blend
Oud Moderator
@tovenaar Dank je dat jij het er ff naar het onderwerp seks toebrengt... Ik dacht gewoon bij meerdere handelingen gelijk aan dat een vrouw kan schrijven en typen gelijk.. Dat kan niet namelijk, vandaar mijn vraag: "alles???  " |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Dat kan niet namelijk, vandaar mijn vraag: "alles???  " Volgens mij zei je ook dat je aan hele andere dingen dacht toen Hoskeu toegaf dat dat ben hem wel zo was... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@BlendIk kan wel een gesprek voeren en typen tegelijk of met een leuk nummer meezingen en lezen tegelijk.....ga zo maar door  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Tovenaar: Ik irriteer me er altijd aan, dat elk onderwerp uitloopt op sex. Net of dat het hele leven is... Het is een instinktieve drift die iedereen ervaart... maar je kan het idd wel overdrijven  ... als je over niets anders meer kan praten aan aan niets anders meer kan denken... dan heb je toch ergens een gebrek... of een afwijking...  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Quote Blend: Dat kan niet namelijk, vandaar mijn vraag: "alles???  " Volgens mij zei je ook dat je aan hele andere dingen dacht toen Hoskeu toegaf dat dat ben hem wel zo was... Klopt.....bij Blend kwam die gedachten ook voor bij vliegen....zijn eigen woorden   |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Tovenaar: Ik irriteer me er altijd aan, dat elk onderwerp uitloopt op sex. Net of dat het hele leven is... Het is een instinktieve drift die iedereen ervaart... maar je kan het idd wel overdrijven  ... als je over niets anders meer kan praten aan aan niets anders meer kan denken... dan heb je toch ergens een gebrek... of een afwijking...  Of gewoon geen leven   |
|
Blend
Oud Moderator
Jep, voorbij vliegen, ff zwaaien en weg is het  |
|
|
Quote Liz87: @ Tovenaar... Dat hoor je niet veel mannen zeggen  ... Ben het helemaal met je een  Tsja.. Het begint bijna mode te worden. @Blend: Het ging hier voor mijn vervoel vervaarlijk die kant op. Dus ik had het gevoel dat ik dit even mede moest delen. En ja.. Alles.. Vooral "mannen" onderling. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Geef de mannen maar weer de schuld  Nee  ... je moet niet alleen de mannen de schuld geven... Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
nym·fo·maan (bn.) 1 (van vrouwen) lijdend aan een abnormaal sterk verhoogde geslachtsdrift |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Jep, voorbij vliegen, ff zwaaien en weg is het  Maar hij was er wel   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Jep, voorbij vliegen, ff zwaaien en weg is het  YEAAH RIGHT  |
|
Blend
Oud Moderator
tovenaar Ach ik zie het als een gezonde behoefte naar..  Maar idd, het moet niet de boventoon gaan voeren, vooral niet hier op eht forum. Als iemand zijn/haar driften niet onder controle heeft, gaan dan via msn of mail verder. |
|
Blend
Oud Moderator
lessien Ik zou liegen als ik nee zou zeggen  Maar ik kan het aan de kant zetten, dan pak ik het een andere keer weer op  |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendHelemaal mee eens, ga dan naar een andere site ofzo....maar niet hier |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: tovenaar Ach ik zie het als een gezonde behoefte naar..  Maar idd, het moet niet de boventoon gaan voeren, vooral niet hier op eht forum. Als iemand zijn/haar driften niet onder controle heeft, gaan dan via msn of mail verder. WAAAAAAAAAAHAHAHAHA *Hoskeu valt hier bijna van zijn stoel* Dat zou een bak zijn... Al de vrouwelijke personen op de site mail sturen...  EDIT: Maar voor de rest wel mee eens...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Tovenaar: Quote Liz87: @ Tovenaar... Dat hoor je niet veel mannen zeggen  ... Ben het helemaal met je een  Tsja.. Het begint bijna mode te worden. En ja.. Alles.. Vooral "mannen" onderling. Erg heh! Hier op kantoor gaat het daar ook altijd over bij de mannen onderling.. Overal hangen p*rno posters om misselijk van te worden...! En als ik een shirt met een V hals aanheb kan ik beter mn jas aanhouden  |
|
|
Quote Blend: tovenaar Ach ik zie het als een gezonde behoefte naar..  Maar idd, het moet niet de boventoon gaan voeren, vooral niet hier op eht forum. Als iemand zijn/haar driften niet onder controle heeft, gaan dan via msn of mail verder. Lol, lul je ermaar uit  Ik heb mijn punt gemaakt.. Ik hoef er niet meer over te zeggen eigenlijk.  Met het laatste ben ik het eens.. Dan maar flink ff cammen daar he ;P |
|