Cafe de Nachtvlucht |
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Goeie middag mensen en aapje Blend  Het stormt buiten. Echt herfstweer...en dat midden in de winter. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hoi Pietjuhh   En ook goedendag Everzwijn  nog wat te beleven in de storm? Laagvliegende Chiwawa's ofoz  |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
haha neejj hier waait alles weg en nu moet ik mijn fiets (zonder slot) buiten zetten van de huisbaas..  maarja boeie.. |
|
Blend
Oud Moderator
Omdat het hard waait moet jij je fiets buiten zetten?? logisch   |
|
|
Nouja, ik heb wel een aantal paraplu's zien vliegen vandaag. Het regent dan misschien, maar een paraplu meenemen naar buiten is een recept voor een regelrechte ramp. Je molt geheid de paraplu door hem bloot te stellen aan het weer op dit moment.
|
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Pietjuhh: haha neejj hier waait alles weg en nu moet ik mijn fiets (zonder slot) buiten zetten van de huisbaas..  maarja boeie.. Niet heel erg logisch..  |
|
Blend
Oud Moderator
@EverzwijnIs idd vragen om problemen  Maar ja, sommige willen het zeker weten en doen het toch @ikky  oh oh Dat dacht jij dus ook al  Dan ligt het niet aan mij  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
|
|
|
Ik ben al wel weg geweest om de honden uit te laten. had gewoon mijn regenpak aangetrokken zodat ik niet nat werd. Zit toch ook zo'n capuchon op om je haar droog te houden? Bovendien zijn paraplu's sowieso irritant. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: @liz Ik ben een aap he  dat zijn idd de ideale omstandigheden voor werk  Je bent geen aap.. Je bent een Pinguïn... |
|
Blend
Oud Moderator
@EverzwijnKlopt helemaal, als je een paraplu meeneemt dan zijn zowiezo alleen je hoofd en schouders maar droog. Als het een beetje waait dan moet je hem schuin houden en dan zie je niks meer, of hij hangt achter in je nek. Als het hard waait kan je hem net zo goed gelijk kapot trappen want stuk gaat ie toch... |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: @ikky  oh oh Dat dacht jij dus ook al  Dan ligt het niet aan mij    Eng mens ben je ook he  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
|
Quote wikipedia: Rondom paraplu's komen enkele vormen van bijgeloof voor. Zo zou het binnenshuis openen van een paraplu ongeluk brengen. Ook het openen van een paraplu als het mooi weer is, zou ongeluk brengen. Het laten vallen van een paraplu zou leiden tot het verlies van verstand of geheugen. Wanneer een paraplu of parasol gevallen is, zou men die nooit zelf mogen oprapen, want ook dit zou ongeluk brengen. Als een vrouw haar paraplu opraapt, zou ze een oude vrijster worden. Een paraplu cadeau geven of op een tafel of een bed neerleggen zou de kwade geesten uitlokken om zich eronder te verschuilen. Alleen maar narigheid die paraplu's.  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik ben er..  |
|
Blend
Oud Moderator
@Everzwijnziet er niet best uit voor mij dan  Er ligt namelijk een uitgeklapte plu te drogen op mijn kamer van gisteravond  |
|
Jannick
Oudgediende
Volgens me pa ben IK een aapje, maar ik wil ook lieer een pinguin zijn, lievelingsdier..  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Hoi schat!!!  |
|