Cafe de Nachtvlucht |
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Jannick: Als je maar niet 111 of hoger hebt..  Ik heb dus wel hoger  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote ikky: Quote Jannick: Als je maar niet 111 of hoger hebt..  Ik heb dus wel hoger  SHIT!!  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, jawel je zegt het maar gewoon  Anders ga ik je hacken  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Quote ikky: ik heb 115.. Dat van noord oost zuid west ging een beetje fout bij mij  Bij mij ook..  Ik moet 'm nog maken.... Kijk van 't weekend wel op internet  Niet dat deze test ook maar enigzins 'n indicatie is van je werkelijke IQ... Dan zul je toch echt naar 'n psycholoog moeten gaan |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: @liz Ik ga hem vanaaf wel ff doen  Als het te laag is zeg ik lekker niks  Same here  ;) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
woooow der vliegt hier ff een schoorsteentje van het huis aan de andere kan van de straat!   |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Jive, ik eigenlijk wel een beetje schieuwnierig wat jij had? Wil je hem met ons delen? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Blend: @IkkeLijkt me gezellig als je komt met je guitaar Nog verzoekjes?  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Styvon: Mwah, zo'n test zegt niks hoor. Als genoeg mensen aandringen misschien. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Jannick: Quote ikky: ik heb 115.. Dat van noord oost zuid west ging een beetje fout bij mij  Bij mij ook..  Ik moet 'm nog maken.... Kijk van 't weekend wel op internet  Niet dat deze test ook maar enigzins 'n indicatie is van je werkelijke IQ... Dan zul je toch echt naar 'n psycholoog moeten gaan daarom zijn mijn uitslagen wel betrouwbaar, mijne zijn gedaan door instuten... |
|
Styvon Erelid
|
Quote Jivebunny: @Styvon: Mwah, zo'n test zegt niks hoor. Nee weet ik, maar ik vind het altijd wel grappig, om zulk soort test te doen. Ze zijn dan wel niet 100% nauwkeurig, maar geven wel indicatie, toch? |
|
Jivebunny
oud moderator
Geen idee, maar okay... ik had 133  |
|
Styvon Erelid
|
Keurig, we hebben een bolleboos in ons midden;) |
|
Jivebunny
oud moderator
Vind het EQ belangrijker dan het IQ.  Kan wel allemaal intelligent gaan doen enzo, maar je zult toch echt moeten reilen en zeilen met de mensen om je heen, dus een EQ is voor mij belangrijker, alleen een echte test hebben ze daar niet voor. Het EQ van iemand bepalen is nog relatiever dan het bepalen van iemands IQ. Vergeet de betrouwbaarheid van dergelijke testen maar gauw  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@IkkeIk heb wel wat,je had toch op mijn blog een keer gevraagd naar akkoorden van een nummer? Van The Offspring - Dirty MAgic Dat nummer mag je wel spelen  Of anders iets in die richting |
|
Blend
Oud Moderator
@jive Precies, daar gaat het om   |
|
Styvon Erelid
|
Quote Jivebunny: Vind het EQ belangrijker dan het IQ. Het emotionele is altijd belangrijker |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Jivebunny: Vind het EQ belangrijker dan het IQ.  Kan wel allemaal intelligent gaan doen enzo, maar je zult toch echt moeten reilen en zeilen met de mensen om je heen, dus een EQ is voor mij belangrijker, alleen een echte test hebben ze daar niet voor. Het EQ van iemand bepalen is nog relatiever dan het bepalen van iemands IQ. Vergeet de betrouwbaarheid van dergelijke testen maar gauw  Ben ik het helemaal mee eens  |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Goeiemiddag allemaal. Leeft iedereen nog? Wat een eng weer hè.  |
|
Blend
Oud Moderator
Helaas gaat heel vaak een hoog IQ neit samen met een hoog EQ, ben ik proefondervindelijk achter gekomen. Ik weet niet of jullie diezelfde ervaring hebben? (paar uitzonderingen daargelaten,  jive) |
|
Theetje
Oudgediende
ik hoop voor mijn overburen dat hun zonnepanelen heel blijven, met al die wind en rondvliegende dingen |
|
Styvon Erelid
|
Ach ja je hebt niets aan kennis, als je niet weet hoe je die moet gebruiken. |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, ja dat is inderdaad wel zo ja, ik herken dat wel wat jij zegt. |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Gevaarlijk hè. Ben ik even blij dat ik thuis kon blijven.  |
|
Theetje
Oudgediende
nou woon ik ook niet zo ver van een ziekenhuis, dus hoor continu ambulances, das wel rot, omdat je dan ook weet dat er echt wat mis is  |
|