Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: @Hans, Jazeker... *loopt naar de keuken om een worstje of 3 aan stukjes te snijden* Kijk aan, eet smakelijk, ik neem ook een plakje dat smaakt doe er nog maar een duveltje bij dan ga ik nog even mansen voor mier |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
zal ik mijn irritatie verzuipen in glazen vol wodka? ja!
...maar die muts en capuchon blijven! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*tapt wederom een lekkere Duvel voor den Hans* |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ elrohir een ouderlijke veto mag nog steeds niet van mijn ouders maja maakt niks uit hoor ik vermaak me wel in het cafe er moet toch iemand zijn die op het cafe past |
|
nietmeer Erelid
|
@Muts... alleen de kapuchon af dan? *Geeft muts d'r eigen fles vodka, Stolichnaya, het echte werk* |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
@Jannick stekkertjes al gecheckt of anders heb je hem opgeblazen |
|
nietmeer Erelid
|
@Mier... ja... maarja, blijft jammer, maar laten we er ons niet door blijven treuren.... Komaan meis... je zal wel wat te drinken willen na al dat zingen.. wat zal het zijn??? |
|
nietmeer
|
Oeff, staatsvodka, kijkt Muts aan met puppy ogen  |
|
|
*zet capuchon af en trekt dr muts recht* zo goed? mag ik er een glas bij? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Styvon: @Jannick stekkertjes al gecheckt of anders heb je hem opgeblazen Nee.. Volgens mij niet..  |
|
Styvon Erelid
|
Quote Jannick: Quote Styvon: @Jannick stekkertjes al gecheckt of anders heb je hem opgeblazen Nee.. Volgens mij niet..  Geen rook gezien  |
|
Mier Oudgediende
@ elrohir doe maar een colaatje |
|
nietmeer Erelid
|
*geeft muts alvast 2 glaasjes voor het geval ze wil delen met Kpuc... er zijn nog meer flessen* |
|
nietmeer Erelid
|
*colaatje voor onze huiszangeres   * |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: @Muts... alleen de kapuchon af dan? *Geeft muts d'r eigen fles vodka, Stolichnaya, het echte werk* kijk maar uit een druppel teveel en ze denkt dat ze in de troika zit |
|
|
*neem de glazen aan* *buigt bedenknend voor elrohir* *schudt twee glezen vorl en schuift er een naar Kpuc*
Proost! |
|
nietmeer Erelid
|
Troika hier troika daar, kijk daar vliegt een adelaar  |
|
Mier Oudgediende
@ elrohir wat kan je mooi dichten ja  |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: Troika hier troika daar, kijk daar vliegt een adelaar  ik heb gewaarschuwd  |
|
nietmeer Erelid
|
@Mier... mooi gepikt  ... maar ik neem de credits vanavond graag aan... *maakt een diepe buiging* |
|
nietmeer
|
Nazdrave Muts  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Styvon: Quote Jannick: Quote Styvon: @Jannick stekkertjes al gecheckt of anders heb je hem opgeblazen Nee.. Volgens mij niet..  Geen rook gezien  Nee, en ik heb ook mijn hamster niet los laten lopen..  |
|
|
Nazdrowie!  nog een? |
|
Styvon Erelid
|
Vanaf wanneer deed ie het niet meer Jannick? |
|
Mier Oudgediende
mist blend wil graag weten hoe het met hem gaat en of hij droog thuis is gekomen |
|