Cafe de Nachtvlucht |
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
geen ruzie he! iedereen krijgt zijn portie alcohol nog wel  wie verteld mij een sprookje? *kijkt weereens met puppyoogjes om zich heen* |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@MutsMag ik nog een sambuca  |
|
|
was ik je bijna vergeten lessien!  *schenkt een sambuca in, steekt hem aan en geeft hem aan lessien* alstublief! en bedankt voor de complimentjes... ik bloos er al van  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Er was eens een poolse prinses |
|
nietmeer Erelid
|
*blaast haar sambuca uit en gooit 'm in één keer achterover* Heb je er nog eentje voor me  |
|
nietmeer Erelid
|
Die in een nederlands cafe achter de bar stond, terwijl ze in duitsland woonde. Ze vond het cafe zo gezellig dat ze de reistijd er graag voor over had. |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@Muts, complimentjes is niets mis mee als je het hebt verdient zoals jij. uhm...ik heb even geen inspiratie voor sprookjes. Misschien de volgende keer. |
|
|
*jeuj* sprookje voor mij  ga door, ga door! |
|
|
*schenkt terwijl ze luistert nog een sambuca met vuur in*
@everzijn: daar houdt ik je aan zwijntje! je komt er nooit meer onderuit! |
|
nietmeer Erelid
|
Hmmmmmzz.....ga zo slaapje doen en hopen, dat mijn autoband morgen niet plat is  |
|
nietmeer Erelid
|
In dat gezellige cafe was ze de meest gewaardeerde bardame van alle bardames, dat kwam door haar warme persoonlijkheid, haar professionaliteit, leergierigheid en alle andere factoren die belangrijk zijn bij het werk. Ze had altijd een goed woord voor de klanten, vervelende klanten kreeg ze zonder al teveel problemen weer buiten de deur. |
|
|
slaap lekker lessien en droom rustig en ontspannend
en waarom zou je autoband lek zijn? |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Ik zei toch "misschien" of niet soms. Maar goed, ik zal je binnenkort een sprookje vertellen. |
|
|
dus ben ik ook uitsmijtster?? *laat spierballen zien* |
|
nietmeer Erelid
|
@MutsEén of andere eikel heeft wat op de parkeerplaats laten slingeren en heb dus twee spijkers in mijn band  hoop dat die band morgen dus niet plat is, want dan kan ik er nog wel mee naar de Kwikfit rijden om er een nieuwe om te laten leggen..... |
|
nietmeer Erelid
|
in dit cafe is een bouncer niet nodig, het is een gemoedelijk cafe met vriendelijke mensen  |
|
|
jeej jeej jeej!! dankje zwijntje!! *geeft zwijntje een dikke knuffel* |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Hey ben ik weer,
IK ben de patserbak van een vriendin aan het instaleren maar was even toe aan een dikke vette halve liter bier en een dropshot...
EN weer een rondje voor de zaak. |
|
|
lessien... veel geluk dan *duimt*
@elrohir: wat gebeurde er dan in het cafe? |
|
nietmeer Erelid
|
Duimen kan ik wel gebruiken, anders moet ik morgenochtend eerst nog een band verwisselen, op zich geen probleem, lukt me prima, maar niet zoveel zin in  |
|
nietmeer Erelid
|
@Muts, dat ga ik vannacht bij elkaar dromen... moet nu echt gaan slapen, 6 uur gaat den wekkert   |
|
|
*neemt de fles dropshot en vult een glas voor poncke* eerst eentje legen, dan krijg je het biertje  nog iemand iets? en sssst: elrohit verteld een sprookje en ikw il het horen |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
|
ok dan elrohir, maar ook jou houdt ik eraan he!  *knuff* en slaap lekker en droom voer een sprookje voor mij! |
|
nietmeer Erelid
|
|
|