Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
 Alweerdood  Styvon |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Hey Blend  How's life |
|
Blend
Oud Moderator
@StyvonWel goed hoor, dank je  Hoe is het aan de andere kant van de lijn? Ook alles goed? |
|
Styvon Erelid
|
Ja, op een pijnlijk kloppende vinger na  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Styvon: Hallo Ikke, hoe gaat het? Een dag verspild met redelijk nutteloze lessen. Alleen tijdens biologie heb ik met 2 anderen 'n leuk gesprek gehad over verliefdheid  |
|
nietmeer
|
hallo allemaal mag ik een koffie |
|
Blend
Oud Moderator
Natuurlijk Hans  melk? suiker? Kopje? |
|
Styvon Erelid
|
Quote Ikke: Quote Styvon: Hallo Ikke, hoe gaat het? Een dag verspild met redelijk nutteloze lessen. Alleen tijdens biologie heb ik met 2 anderen 'n leuk gesprek gehad over verliefdheid  Dat had ik vanmiddag al gelezen ja;) en heb je nog wat van dat gesprek op gestoken |
|
nietmeer
|
ja soe maar in een kopje ik ben mijn emmer vergeten  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Styvon: Quote Ikke: Quote Styvon: Hallo Ikke, hoe gaat het? Een dag verspild met redelijk nutteloze lessen. Alleen tijdens biologie heb ik met 2 anderen 'n leuk gesprek gehad over verliefdheid  Dat had ik vanmiddag al gelezen ja;) en heb je nog wat van dat gesprek op gestoken We hebben vooral over de gevoelens zelf gepraat... Wat we in mensen zagen en zo.. En we hebben 'n tijd gepraat over vlinders in je buik  |
|
Styvon Erelid
|
Oooh heerlijk, heb ze af en toe nog, die vlinders in m'n buik. Word wel minder hoor, met de jaren. |
|
Blend
Oud Moderator
@HansKomt er aan  Het zijn wel kopjes van 2 liter  Dus ik hoop dat je net naar het toilet geweest bent  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Styvon: Oooh heerlijk, heb ze af en toe nog, die vlinders in m'n buik. Word wel minder hoor, met de jaren. Ik heb ze nu voor 't eerst  |
|
Styvon Erelid
|
Quote Ikke: Quote Styvon: Oooh heerlijk, heb ze af en toe nog, die vlinders in m'n buik. Word wel minder hoor, met de jaren. Ik heb ze nu voor 't eerst  Voelt lekker he, pas op hoor, voor je het weet ben je eraan verslaafd  |
|
nietmeer
|
@BlendIk zet zo een paar vragen voor je in mijn blog misschien weet je hoe het moet uiteraard mogen anderen ook antwoord geven misschien weet ik dan hoe het moet  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
IK BEN EERR!!!!  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: @HansKomt er aan  Het zijn wel kopjes van 2 liter  Dus ik hoop dat je net naar het toilet geweest bent  maar goed dat ik lange rietjes meegenomen heb  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Styvon: Quote Ikke: Quote Styvon: Oooh heerlijk, heb ze af en toe nog, die vlinders in m'n buik. Word wel minder hoor, met de jaren. Ik heb ze nu voor 't eerst  Voelt lekker he, pas op hoor, voor je het weet ben je eraan verslaafd  Ben ik al  't voelt heerlijk  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
słuchać muzyki  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Vlindertjes  (in je buik,bedoel ik..gewone vlinders vind ik eng) |
|
Ikke