Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
 Hans....nog een fijne avond |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Luna: Loempia  Ja zeg het eens? |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoii iedereen doei hans  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Niet weggaan, doen we geen nachtsessies meer  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
 hans en loempia fijne avond |
|
|
Quote Luna: Niet weggaan, doen we geen nachtsessies meer  Sinds dat alles verandert is en je de hele dag door "mag" posten is de lol er af  Het was altijd leuk hierzo maar nu niet meer. Soms hangt het er af wat voor mensen er zijn maar de gezelligheid van "vroeger" is totaal verdwenen.  |
|
Luna
Moderator
Ja, ik snap wat je bedoelt. Dat heb ik al eerder ook gezegd in het forum. Het cafe moet overdag gewoon dicht... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Saai hier..  |
|
Mier Oudgediende
moet ik weer gaan zingen  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
ja leuk mier, gezellig |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Loempia: Quote Luna: Niet weggaan, doen we geen nachtsessies meer  Sinds dat alles verandert is en je de hele dag door "mag" posten is de lol er af  Het was altijd leuk hierzo maar nu niet meer. Soms hangt het er af wat voor mensen er zijn maar de gezelligheid van "vroeger" is totaal verdwenen.  Klopt.. Het was echt, echt heel leuk om nep gewoon dingen te doen.. Echt heel leuk.. Vergeet je echt alles om je heen.. |
|
Luna
Moderator
Jannick, wat bedoel je   |
|
Mier Oudgediende
liedje die ik zing*zingt eerste couplet* Als je zegt dat jij echt van mij houdt Mij die jaren steeds hebt vertrouwd Als je wilt dat ik gelukkig ben Nou dan laat je me vrij 'T ligt niet aan jou Als ik ik je dit vraag Maar weet dat er geen ander is Want het liefste ga ik weg vandaag 'K heb mijn leven gemist |
|
|
Quote Luna: Ja, ik snap wat je bedoelt. Dat heb ik al eerder ook gezegd in het forum. Het cafe moet overdag gewoon dicht... Inderdaad ja  Dus ik ga me nu vervelen of iets doen wat op film kijken lijkt  En anders ga ik...?? geen idee  Ik zie wel. |
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Jannick, je Last.FM doet het..  ! |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Reimer: Jannick, je Last.FM doet het..  !  Quote Luna: Jannick, wat bedoel je   Nepdrinken.. |
|
Jannick
Oudgediende
Omg.. Iemand stuurde me zo'n christelijk nummer, en nu staat dat erop..  |
|
Luna
Moderator
Het ging meer om de gesprekken zo tussen twee en vijf uur 's morgens en het sfeertje  ...we deden niet nepdrinken rond die tijd  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoe kan ik dat nummer weg doen?  |
|
Luna
Moderator
DELETE  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
punt comma apostrof ik lust geen bietjes of witlof elke avond aan de wijn want een potje bier is voor mij geen plezier
ja, ik blijf maar leuten en maar zagen over het eten valt niet te klagen
elke dag een bordje vol met veel meer krijg ik het in mijn bol.
De dagelijkse lasten Zijn als schragen ontvallen zij me stort alles in De druk is als een noodzakelijk vragen elke dag iets maar ook niet te veel.
En zo schrijd de klok vele dagen, de weken maanden jaren heen..
De schaduwen vliegen heen en weer de sizoenen tekenen lente herfst zomer winter... keer op keer.. bomen groeien van stengeltje tot grote bos.. worden dikker en dikker Worden groen en dan weer kaal.. Een pak sneeuw smelt voor mijn voeten de koude verwarmte door de zomer.. de kale steen begroeid met gras.
de wereld in vergetelheid van mijn bestaan.. als monument voor de eeuwigheid..
Een trap een schop een gesprek en een ontzetting kijk daar - ongelofelijk dat is oud - zo apart..
Een wereldbeker wedstrijd dart
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote Luna: DELETE  Je bent zelf moderator..  |
|
Luna
Moderator
Quote Jannick: Quote Luna: DELETE  Je bent zelf moderator..  Ja, hiero...jij bedoelt toch niet hier  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
alright then
modify moderate to moderate modern made fashion style
without a sound
Have you ever Heared the silence? |
|