Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Ikke... Het is al ochtend hoor  .. *Schrijft op het to do lijstje voor Ikke, Leren klok kijken* |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
zeg het maar, ik ben nieuw dus weet niet egt wat de gespreksonderwerpen hier zijn  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Oh snert... was me niet eens opgevallen  Gelukkige zaterdag iedereen  |
|
nietmeer Erelid
|
@Banaantje van alles en nog niks, alleen het onderwerp 'sex' staat eigenlijk in de koelkast vanwege de diverse pluimage in leeftijden die WMR bezoeken. Voor de rest, anything goes.. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Fijne zaterdag Ikke  |
|
nietmeer Erelid
|
Merry zaterdag  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: alleen het onderwerp 'sex' staat eigenlijk in de koelkast vanwege de diverse pluimage in leeftijden die WMR bezoeken. Soms wordt daar middels kleurrijke metaforen omheengewerkt  |
|
nietmeer Erelid
|
@Banaantje... vertel in 1 zin wie je bent  ...(en niet teveel komma's gebruiken;)) |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke... grote knikkers  a.k.a. Big cahunas |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: @Ikke... grote knikkers  a.k.a. Big cahunas Familiewapens  |
|
nietmeer Erelid
|
Het niveau in Den Voogelvlucht is meestal net iets hoger als het IQ van Bonny St. Clair  |
|
|
ohoh. ben tessa 18 jaar HBO-MBRT heb superveel zin in wintersport weet nu niet meer zoveel te zeggen waarschijnlijk is dit erg moeilijke zin om te lezen maar ik mocht geen komma's gebruiken  |
|
nietmeer Erelid
|
MBRT?? Den deze is al heeeeel lang geleden van school afgekomen... waat staat dat voor?? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: Het niveau in Den Voogelvlucht is meestal net iets hoger als het IQ van Bonny St. Clair  Meestal.... Soms kijken we hoe diep de mensheid kan afzakken  Dan krijgt het bovengenoemde IQ te maken met exponentieel verval  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
goeie morgen, ik zie dat er nog veel mensen wakker zijn |
|
|
@Elrohir niemand kent het hoor. staat voor Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken. Is met rontgen, echo, ct, mri dat soort dingen. En dan ben ik de laborant die de apparaten bediend. (ff simpel uitgelegd) |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Mogge Tim.. @Banaantje  aha... kan jij dus op zoek naar het steekje dat los zit aan me  |
|
nietmeer Erelid
|
@tim.. Ook wat te drinken?? iemand anders nog iets? |
|
|
denk dat we dan nog heel lang bezig zijn om alles weer vast te maken  ook goedenacht Tim |
|
nietmeer Erelid
|
Môge Tim.......ook nog lekker wakker  |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke... Heb Astor Piazzolla op staan;)... |
|
nietmeer Erelid
|
Ja, ik wil nog wel wat te drinken.....mag ik een sambuca   |
|
nietmeer Erelid
|
 het is maar 1 steekje hoor... gewoon met een zigzagje zo weer dicht, ik weet alleen niet waar het zit. |
|
nietmeer
|
Helleuhh, is there a beumb?? |
|