Cafe de Nachtvlucht |
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hahaha voor mmore! |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Mmore: Nee hoor.. Luna ook En Thee Monstertje ook en en en en Ikke ook En ik dan |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Enkie: *slaat Thee-monster knock out*
Gewonnen! Meekomen, Mmore. Ahhhh, arme thee... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: en Ikke ook Comment Mmore: Zoveel knuffel ik normaal gesproken nooit, het is dan ook figuurlijk De vraag is of ik ook wel aardig tegen jou WIL doen ... |
|
Theetje Oudgediende
ENKIE!! pas op mijn vuist op je neus!!
|
|
Theetje Oudgediende
ik sla hard hooorrr!!!!Mmorrreeee, enkie maakt me aan het huilen......jij ook...... |
|
Ikke Oudgediende
Euj, niet mijn whiskey omgooien.. geeft thee-monster een bitchslap |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
OMG, iedereen aan de kant |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Thee-monster: ik sla hard hooorrr!!!! Nog niet zo hard als ik! Je bent al buiten bewustzijn, dus stil jij. |
|
Mmore Administrator
|
*Gaat naast het stille meisje achterin zitten waar nooit tegen gepraat wordt, terwijl door de kroeg tafels en stoelen vliegen*... Luna, nu misschien tijd om in te grijpen? |
|
Ikke Oudgediende
Luna, jij hoort bij mij, ze hebben drank omgestoten! Heiligschennis!
*pakt kruk en rent op thee en enkie af*
*oerschreeuw* |
|
Enkie Oudgediende
|
*schopt Ikke omver en sleurt Mmore mee de kroeg uit* |
|
Theetje Oudgediende
*trekt mmore voor zich* (enkie zal noooit mmore slaan)ik ben niet buitenbewust zijn, ik deed alsof |
|
Luna Moderator
Ik lig op de grond van het lachen dus aan mij heb jullie niks |
|
Ikke Oudgediende
Quote Thee-monster: (enkie zal noooit mmore slaan) Maar ik wel |
|
Theetje Oudgediende
Quote Ikke: Quote Thee-monster: *trekt mmore voor zich* (enkie zal noooit mmore slaan) Maar ik wel maar jouw trap ik met een goed gerichte trap in elkaar lekker tuusen de benen |
|
Enkie Oudgediende
|
*slaat Thee-monster knock-out en haalt een mes tevoorschijn om er zeker van te zijn dat ze niet doet alsof ze buiten bewustzijn is* Kom mee Mmore, laten we verstandig zijn en hier weggaan. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Thee-monster: *trekt mmore voor zich* (enkie zal noooit mmore slaan) Lekker is dat , je kent haar niet zo goed he? |
|
Luna Moderator
Hahahahahaha, dit moet ik ergens opslaan |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Thee-monster: *trekt mmore voor zich* (enkie zal noooit mmore slaan) Lekker is dat , je kent haar niet zo goed he? Ik zou jou nooit slaan heel soms maar, als je vervelend doet. |
|
Ikke Oudgediende
Quote Thee-monster: Quote Ikke: Quote Thee-monster: *trekt mmore voor zich* (enkie zal noooit mmore slaan) Maar ik wel maar jouw trap ik met een goed gerichte trap in elkaar lekker tuusen de benen dat gevoel benk gewend muahuahua *pakt fles drank en slaat deze kapot op hoofd van Mmore* Zo die doet niet meer mee.... Now it's just me and you and you |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
En mmore, wie kies je |
|
Theetje Oudgediende
Quote Enkie: *slaat Thee-monster knock-out en haalt een mes tevoorschijn om er zeker van te zijn dat ze niet doet alsof ze buiten bewustzijn is* Kom mee Mmore, laten we verstandig zijn en hier weggaan. mmmmooooorrrrreeee help me, ik zal nooit meer klagen en niet vragen waarom je huppeldepup dagen leeft en altijd aardig tegen je zijn, enkie haat me hoe kan een anna me nou haten??? heeeeellllpppp |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Ikke: *pakt fles drank en slaat deze kapot op hoofd van Mmore* WAT DOE JE MET MIJN SCHATTEBOUT! OEWAAAAH *rent op Ikke af en beukt hem omver met dr hoofd* |
|
Mmore Administrator
|
Quote Thee-monster: hoe kan een anna me nou haten??? Hmm, das waar, Anne is een mooie naam. Maarja, Enkie heet ook Anne.. Moeilijk.. |
|