Cafe de Nachtvlucht |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Trusten enkie |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
trusten ikke |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
thee-monster has left the bilding! |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
what buildig?! It's been blown to smithereens! |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Thee-monster, ja ik wil alleen zijn met Mmore @Mmore, ik ga nog niet weg! |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: @Mmore, ik ga nog niet weg! Misschien ik wel Maar dan mislukt je plan weer alleen met mij te blijven *Pakt een spannend boek erbij* |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Voor wie heeft Mmore nou gekozen |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Enkie: @Mmore, ik ga nog niet weg! Misschien ik wel Maar dan mislukt je plan weer alleen met mij te blijven *Pakt een spannend boek erbij* Nee, jij gaat nog niet weg. En gooi dat boek eens weg, daar hebben we nu niks aan. |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Luna: Voor wie heeft Mmore nou gekozen Mij |
|
Theetje Oudgediende
nee mij natuurlijk |
|
Enkie Oudgediende
|
Je zei dat je hem niet meer hoefde |
|
Theetje Oudgediende
maar alsnog, niet alles wat ik zeg is waar ik moet ergens mijn ego mee kunnen strelen, totdat mijn grote liefde van het moment mijn liefde beantwoord |
|
Enkie Oudgediende
|
Ik vind het eerder verraad als je bij een ander gaat zitten slijmen terwijl je op een ander verliefd bent |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Quote Mmore: Quote Enkie: @Mmore, ik ga nog niet weg! Misschien ik wel Maar dan mislukt je plan weer alleen met mij te blijven *Pakt een spannend boek erbij* Nee, jij gaat nog niet weg. En gooi dat boek eens weg, daar hebben we nu niks aan. *Legt het boek zorgvuldig terug in de boekenkast* *Pakt de kaarten en gaat Patience spelen* |
|
Theetje Oudgediende
hahaha, maar die ander weet niet dat ik verliefd op hem ben |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: *Legt het boek zorgvuldig terug in de boekenkast* *Pakt de kaarten en gaat Patience spelen* Neee ga patiencen met mij via msn |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Ik vind het eerder verraad als je bij een ander gaat zitten slijmen terwijl je op een ander verliefd bent Houd zich in* |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Thee-monster: hahaha, maar die ander weet niet dat ik verliefd op hem ben Nou dan is het nog wel verraad tegenover jezelf |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Enkie: Ik vind het eerder verraad als je bij een ander gaat zitten slijmen terwijl je op een ander verliefd bent Houd zich in* Ssst |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Quote Mmore: *Legt het boek zorgvuldig terug in de boekenkast* *Pakt de kaarten en gaat Patience spelen* Neee ga patiencen met mij via msn Ik heb geen zin om te verliezen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmm, interessante wending |
|
Theetje Oudgediende
MMORE, JE MOET KIEZEN!!! zij *ugh ugh ugh* of ik * * |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Enkie: Neee ga patiencen met mij via msn Ik heb geen zin om te verliezen Dan poker |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Thee-monster: MMORE, JE MOET KIEZEN!!! zij *ugh ugh ugh* of ik * * Mmore wil geen arrogant meisje |
|
Theetje Oudgediende
ik ben niet arrogant!!!!!!! (alleen nu even ) |
|