Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
*tilt* |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
OK, fijne nacht nog. Mijn vriendin klaagt dat ik nu nog aan de computer zit. Tschau! |
|
nietmeer
|
Do svidanja! |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Blijft niet veel over. Wilde net wat bestellen, ga dan maar ergens anders kijken of er wat te beleven valt. |
|
nietmeer
|
We zitten denk ik eventjes stil te zijn na dat filmpje van Loempia |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
't Was inderdaad geen pretje om te zien. Goed dat je het weggehaald voor de (vooral) jeugdige kijkers en andere mensen die er niet zo goed tegen kunnen. |
|
nietmeer
|
Toen ik zag dat ze een tong gingen uitsnijden was ik al van bwehkkk. Doe mij maar een broodje ham dan. |
|
|
Huh kreeg je er honger van dan? |
|
Nou, het is geloof ik maar goed dat ik het niet gezien heb, vooral na mijn ervaring van vanmiddag. |
|
nietmeer
|
Sja Loempia, ik eet rauwe biefstuk |
|
|
Ik heb ook van dat soort filmpies gezien waar ze gewoon mensen van het dak af gooiden met de handen op de rug gebonden huh Vertel eens Dweezle? (als je wil) |
|
@LoempiaZie Offtopic: Aangevallen. Heb helaas geen foto. |
|
nietmeer
|
Zo, hier wordt voorlopig geen wiet meer gekweekt. Doe mij maar een biertje, veel lekkerder en frisser. |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Ik ben er weer. Mijn vriendin zit naar Nip/Tuck te kijken, vind ik niet veel aan. |
|
nietmeer
|
De deze is er zo gewezen, straks weer vroeg op. Luitjes, de mazzels en tot de volgende ronde. |
|
Quote de Mexicaan: Ik ben er weer. Mijn vriendin zit naar Nip/Tuck te kijken, vind ik niet veel aan. Welkom, maar leuke vriendin heb je. Eerst klaagt ze, stop jij gaat zij TV kijken. |
|
@Kpuc Slaap lekker. Tot de volgende keer. |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
Kpuc, Truste. @Dweezie, ja inderdaad. Maar ja, ze wilde gezellig samen gaan kijken. Eerst was Criminal Minds, dat vind ik nog wel aardig. Maar dat Nip/Tuck hoef ik niet te zien. |
|
nietmeer
|
Salutjens |
|
Nou, kom je toch gezellig weer hier. Alhoewel gezellig? Heb al een tijdje geleden wat besteld, maar zit nog steeds te wachten en uit te drogen. Ga zelf maar even wat pakken. |
|
|
Tot morgen Kpuc En geen nachtmerrie's over dat filmpie he? |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
De barmannen van tegenwoordig... Ik neem er ook nog maar eentje. Moet weer even bijlezen met de artikeltjes, want vorige week was het zo druk dat ik niet veel op WMR ben geweest. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nou doetumijmaar een koffie.. moet nog even wakkel blijven..
|
|
Waarom moet je nog even wakkel blijven? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik moet nog wakkel blijven om te zien hoe ik langzaam in slaap val...en daar wil ik bij zijn.. snappie? |
|