Cafe de Nachtvlucht |
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Heb je ook Cap Colombie? |
|
Natasja heeft geen zin in iets lekkers te drinken. Jammer voor de barman. |
|
nietmeer
|
Ajj, nope, ik heb Max Havelaar staan. Wel een hele fijne uit Kenya maar die is grof gemalen, zonde want verdekkie, dik een kilo koffie waar ik weinig mee kan. Toch maar eens een ouwe molen op de kop zien te tikken. Ach ja, gaan wij nog even door, al duik ik zo lekker op kooi, het klokje tikt me om acht uur weer wakker, als ik geluk heb dan om uit te kunnen slapen. |
|
Cap Colombie is een overheerlijke oploskoffie. |
|
Het is alleen vervelend dat ze 'm alleen bij AH hebben en die is hier niet in de buurt. En de voorraad bij AH bestaat uit 5 potten. DAt is niks, 100 gr per pot, is zo op. Drink de hele dag door. Als ik nu voortaan die koffie hier kan krijgen scheelt dat weer wat ritten naar de AH. |
|
nietmeer
|
Hmm, dat is het proberen waard dus, ik heb wel meestal een potje Nescafe goud staan voor de snelle bak troost. |
|
Alvast bedankt, je bent super. |
|
nietmeer
|
Geen dank, het staat op 't lijstje voor straks in den super. |
|
Fijn. Ik ga hier nu stoppen. Moet nog even een brief afmaken en dan is het toch wel tijd om het bed in te duiken. Voor jou ook welterusten straks. Het was erg gezellig. |
|
nietmeer
|
Slaap lekker voor zometeen, ben ook nog even met wat werk bezig maar niet te lang meer anders ben ik te mug strakjes. Salutjes en tot de volgende ronde weer, |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
koffie alarm koffie alarm
even een partitioneer diskette maken het gevecht tussen mens en machine is weer begonnen. |
|
@heraux: Ben je al naar de Super geweest, zo ja heb je voor mij dan een lekkere mok Cap Colombie. Een niet zo kleine theelepel koffie graag. Verder zwart. Alvast bedankt |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Wat een dooie boel hierzo |
|
Quote Loempia: Wat een dooie boel hierzo Ja ben ik met je eens. Koffie krijg ik ook niet. Ga hem zelf maar maken. |
|
|
Ben ik een keer vrij Is er niks te doen |
|
heraux Oudgediende
nou o u dan o mij e maar een koffie |
|
Is goed, hoe wil je hem hebben? |
|
Sorry, gezien uw leeftijd moet ik u tegen u zeggen. Voelt u zich niet erg oud op WMR tussen al die jongeren. |
|
heraux Oudgediende
ik mijn boodschappen tas - wees maar niet bang hoor - die mok op de tas is maar een tekening |
|
heraux Oudgediende
Quote Dweezle: Sorry, gezien uw leeftijd moet ik u tegen u zeggen. Voelt u zich niet erg oud op WMR tussen al die jongeren. dat is hele verse koffie, uw eerste keer tussen de bonen? |
|
|
|
Zijn jullie er nu allemaal vandoor? Waar zijn jullie naar toe? Ach doe ik het weer verkeerd, Heraux moet i.p.v. julie u lezen. |
|
|
Tis eigenlijk best wel warm. Vooral 's ochtends Toch? Ik heb het nu ook warm... Geef mij eens een bak ijsklontjes |
|
heraux Oudgediende
nee, ben er nog... die gehakt ballen zijn er nog een paar?
|
|
Heb geen gehaktballen gezien, dus zullen ze wel op zijn. |
|