Cafe de Nachtvlucht |
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@joey; dat ik zonde van de smaak! ik heb onwijs veel soorten thee die al ontzettend zoet zijn van zichzelf, dan sla je stijl achterover van de suiker . |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Ikke: Quote Basmans: @IkkeIK doe dat? IETS MIS MEE? Je gaat toch geen melk en suiker in thee met 'n toch al zoete smaak gooien? Dan kun je net zo goed geen thee drinken Smaken verschillen.. |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Quote Ikke: Quote Basmans: @IkkeIK doe dat? IETS MIS MEE? Je gaat toch geen melk en suiker in thee met 'n toch al zoete smaak gooien? Dan kun je net zo goed geen thee drinken GEFELICITEERD!! zoiets heet nou, eigen mening! IK vind het WEL lekker..... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: Quote Ikke: Quote Basmans: @IkkeIK doe dat? IETS MIS MEE? Je gaat toch geen melk en suiker in thee met 'n toch al zoete smaak gooien? Dan kun je net zo goed geen thee drinken Smaken verschillen.. Maak dan suikerwater en verwarm dat, maar spaar die arme thee voor iemand die er van weet te genieten |
|
Mmore Administrator
|
Quote Theemonster: @joey; dat ik zonde van de smaak! ik heb onwijs veel soorten thee die al ontzettend zoet zijn van zichzelf, dan sla je stijl achterover van de suiker . Ik vind het lekkerder.. Lekker zoet |
|
Mmore Administrator
|
Quote Ikke: Maak dan suikerwater en verwarm dat, maar spaar die arme thee voor iemand die er van weet te genieten Zie Basmans - 20-12-06 23:03:22 |
|
|
Lekker zoet is niet vies! ik moet het glazuur horen knappen! |
|
Theetje Oudgediende
maar als je bijvoorbeeld kersen/frambozen thee hebt, wat gewoon gemaakt wordt van gedroogde vruchten, die is al zoet van zichzelf... |
|
Ikke Oudgediende
Stelletje barbaren, ja jullie allemaal (behalve zus natuurlijk) |
|
Mmore Administrator
|
Quote Theemonster: maar als je bijvoorbeeld kersen/frambozen thee hebt, wat gewoon gemaakt wordt van gedroogde vruchten, die is al zoet van zichzelf... En dan maak ik hem nog zoeter Lekkerrrrr |
|
Mmore Administrator
|
Ach, over smaken valt niet te twisten zeggen ze hè |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
In geen-smaakjes-thee doe ik altijd suiker en melk.. in smaakjesthee alleen suiker. |
|
Ikke Oudgediende
Nou jongskes en meiskes, kben er weer vandoor... moet er morgen weer op tijd uit voor 3 uur natuurkunde |
|
Ikke Oudgediende
Quote Enkie: In geen-smaakjes-thee Water dus... |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Ikke: Quote Enkie: In geen-smaakjes-thee Water dus... Ja ik bedoel die standaard thee |
|
Theetje Oudgediende
ik heb het geprobeerd met suiker, was niet te zuipen, kreeg een onwijs gore smaak, omdat de kersen en frambozen een andere zoete smaak heeft als suiker. werd onwijs goor! ik proef altijd eerst de smaak van de thee, dan voeg ik er soms een beetje honing toe. Maar ik heb steeds nieuwe soorten thee, waarvan ik dus niet de smaak goed ken, dus dan drink ik minimaal 1 kop zonder toevoegingen, om de smaak te leren kennen. |
|
|
Truste ikke!
ff tussendoor: WAT helpt tegen blauwe plekken (en de pijn die ermee gepaard gaat?) |
|
nietmeer
|
Basmans. Tijgerbalsem? |
|
Mmore Administrator
|
Quote Ikke: Nou jongskes en meiskes, kben er weer vandoor... moet er morgen weer op tijd uit voor 3 uur natuurkunde Geluksvoogel.. Ik moet van 23.10 tot 00.45 verplicht een franse film kijken op tv. Daarna moet ik Geschiedenis en ANW PO's maken.. Wordt niet slapen voor 3 uur vandaag ben ik bang |
|
Theetje Oudgediende
niets basmans, volgens mij moeten zelf wegtrekken... |
|
|
Quote Kpuc: Basmans. Tijgerbalsem? tried it.. das voor ieniemienie plekjes ok... maar voor big ass blauw geel groen in de vorm van jacques chirac helpt t niet |
|
nietmeer
|
@Basmans. Dan zit er niets anders op dan het gewoon uitzitten |
|
Ikke Oudgediende
Quote Basmans: Quote Kpuc: Basmans. Tijgerbalsem? tried it.. das voor ieniemienie plekjes ok... maar voor big ass blauw geel groen in de vorm van jacques chirac helpt t niet Bodylotion mengen met veel tea tree olie en dat er 'n paar keer opsmeren |
|
Mmore Administrator
|
Die film begint.. Tot straks iedereen! |
|
Ikke Oudgediende
Quote Mmore: Die film begint.. Tot straks iedereen! Veel plezier |
|