Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@HansHAhahahaha *Hoskeu pakt een mok en schenk die goed vol* astu Hans @puppyJa dat ken ik wel dat stukje van "(lees; te laat uit bed kom)"... ik heb van die dagen dan is dat bed lekker warm... dan was het laat die avond er voor... dan weetje dat er een minder leuke opdracht op je ligt te wachten op je werkk... |
|
nietmeer
|
Hoskeu bedankt jij weet wat een mens nodig heeft |
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Succes!! Tot vanmiddag!! |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Zo ben ik weer koffie graag |
|
Hoskeu Erelid
|
wb.. *Hoskeu schenkt nog een rondje koffie* Zeg... ik krijg de indruk dat Kpuc echt nog in de kelder van ochtend glooren zit... ik heb hem nog helemaal niet gezien vandaag... |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik ook, doe nog maar een rondje... |
|
puppy Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Zal toch niet zo zijn, dat ze mijn zwager gewoon hebben laten zitten ????? Neeeee.......denk dat hij nog lekker ligt te slapen ofzo |
|
nietmeer
|
He he, het duurde even, ze hadden de kelder gebarricadeerd, maar ik vermoed al wie me die poets heeft gebakken |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppyIk heb net al geprobeert te roepen... maar de deur zit op slot en de sleutel ligt niet meer onder de mat... moeten we een raamje intikken of de deur openbreken?? EDIT: Gelukkig hij is uit de kelder weten te komen!! |
|
puppy Erelid
|
Morguh Puccie, blij dat je er weer bent. Dat verdiend een lekker bakkie koffie |
|
nietmeer Erelid
|
Gelukkig, mijn zwager is er weer Koffie zwager van me |
|
nietmeer
|
Ahh, hete koffie zou lekker zijn, die kouwe bak nescafe in de kelder was niet te hachelen.. |
|
nietmeer Erelid
|
Hoe is het zwager ? beetje kunnen slapen na je borreltje ? |
|
puppy Erelid
|
Lessien; heeft jou zoon nog kerstviering vandaag of morgen? *Kijkt in kom, alweer leeg * |
|
nietmeer Erelid
|
@puppyHij had het gisterenavond.....lampionnen optocht, zingen bij de grote kerstboom in de hal op school en toen kerstdiner |
|
nietmeer Erelid
|
Volgens mij is mijn zwager weer in slaap gevallen |
|
puppy Erelid
|
Klinkt wel leuk. Ik heb vanmiddag kerstviering in de kerk van de oudste |
|
nietmeer Erelid
|
Was ook wel leuk hoor, hij lag alleen door de kerstviering zo laat op bed hij had vanmorgen even moeite om wakker te worden |
|
nietmeer
|
*kijkt lodderig op van achter de toog, huh??* *ohh, koffie ja, dat was ik alweer vergeten.. slubber slobber, ahhh* |
|
nietmeer Erelid
|
Zwager....je hebt natuurlijk niet echt lekker kunnen slapen in de kelder |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
lessien Misschien een troost, ik heb altijd moeite met opstaan |
|
nietmeer Erelid
|
Heyyyyy zoon van me, goedemorgen Heb ook altijd moeite om mijn bed uit te komen hoor, vooral in deze tijd van het jaar, lig ik nog zo lekker warm |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen moeders Ja, vervelend is dat he Koffie!!!, heb koffie nodig!! |
|