Cafe de Nachtvlucht |
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Wat een koude avond he |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Zeg dat wel |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik heb t heel de dag al koud |
|
Ik pas sinds.. ehh, 2 uurtjes ofzo |
|
NeaRoW Erelid
Ik niet, totdat ik weg werd gebracht door newfy dr vader Wat een rotwereld denk dat ik maar doodga o jee, k lijk op iemand... (1 iemand hier weet wie ik bedoel...) |
|
Dat weet ik, ja En neeeee, jij gaat helemaal niet dood! Jij gaat een hele leuke kerst hebben en ik zie je donderdag weer (duurt te lang, maarja ) |
|
NeaRoW Erelid
O jee... weet niet offie leuk word... Had liever nog paar daagies daaro gebleven Mja, kan k me ma en oma niet aan doen natuurlijk |
|
nietmeer
|
Voor de koukleumpies, er is een nieuwe lading Slivovic aangekomen, 1 glas per persoon met jullie leeftijd, tis alleen om ff warm te worden, Enkie, voor jou gemixt met een Rodeo dan he Vaatje bier en een kom sambuca voor het stel links van de toog, ik wacht nog steeds op een complete uitleg van m'n schoonzusje |
|
Ik heb maar één ding nodig om warm te worden Moet ik alleen nog even op wachten ^^ @ NeaRow: doe het je oma inderdaad maar niet aan dan enne.. doe haar maar de groetjes |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Met die kom sambuca krijg je nog steeds geen complete uitleg zwager |
|
NeaRoW Erelid
|
|
Okee |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@the twin behind de toog... de Emeeuw is langsgevlogen bij uw wmr bakje |
|
nietmeer Erelid
|
Goh, dat bier smaakt lekker vandaag ... ik geloof dat ik blijf tot het allemaal op is...... |
|
nietmeer
|
Geeft niet Lessien Ik ken wel wat manieren om het van m'n broertje te horen een keer |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Teveel om te lezen, doe mij maar 'n kop Ceylonthee |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Krijg je van hem toch niet te horen |
|
nietmeer
|
Bakkie Ceylon voor Ikke. Bro? Nog een emmer vol? |
|
Ikke Oudgediende
We hebben nu 'n LAN dat via de netstroom loopt m'n vader is met 't id gekomen... kweet niet hoe 't werkt, alleen dat 't werkt... |
|
nietmeer Erelid
|
Welja, giet de bucket maar tot ut randje |
|
nietmeer Erelid
|
Hebben we nog een broodje ossenworst met ei, uit en knoflookmayo over?? want tijdens het kantelen moet je wel een vette bek houden... |
|
nietmeer Erelid
|
Ik hou van mij, hoor je nooit zingen Ik hou van mij, wordt nooit gezegd Maar ik hou van mij, ga ik toch zingen Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt
Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen Ik hou van mij, want van mij kan ik op aan Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan
Ik blijf bij mij en niet voor even Ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd Ik ben zelfs bereid, mijn leven voor mezelf te geven Ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt
Ik hou van jou, zeg ik soms ook wel Ik hou van jou en ik meen 't echt Maar ik hou van jou, zeg ik alleen maar voor de spiegel Zo komt 'ik hou van jou' weer bij mezelf terecht
Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander Want ik ben verreweg de leukste, die ik ken Ik hoef mezelf zonodig van mij niet te veranderen Ik hou van mij, mezelf, gewoon zoals ik ben
Want ik hou van jou betekent meestal Schat, hier heb je mijn problemen, los maar op Leef in een hel, ik verwacht van jou de hemel Ja, jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op
Want 'ik hou van jou' is niet de sleutel tot een ander Maar 'ik hou van mij', al klinkt het bot en slecht Want wie van zichzelf houdt Die geeft pas echt iets kostbaars Als-ie: 'Ik hou van jou', tegen een ander zegt |
|
Ikke Oudgediende
@papa: van wie is die tekst ook alweer? Ik ken 'm wel... |
|
nietmeer Erelid
|
@zoonlief, die is van meneer Harrie Jekkers zoon... een groot kleinkunstenaar.. |
|
Ikke Oudgediende
papa: bedankt, nu weetk 't weer |
|