IQ v d bezoekers v d site |
Whiteley Erelid
WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Het kan me eigenlijk niks schelen wat mijn IQ is |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Dr klopt niks van wat er hier gezegt wordt, aangezien het gemiddelde ALTIJD 100 is, en niemand heeft onder de 100 tot nu toe Ik denk dat het merendeel van de mensen hier 1 of ander internet testje hebben gedaan oid. Ik zelf heb nog nooit een ECHTE iq test gedaan. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Tegen mij zeggen ze altijd, jij hebt geen IQ. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik had op internet een score van 138 |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Williebillie: ik had op internet een score van 138 Gefeliciteerd. |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Quote Williebillie: ik had op internet een score van 138 Kijk dat bedoel ik |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb van Bnn die IQ-test gedaan en daar kwam ik uit op 'n kleine 115 terwijl ik 'n IQ-test van 'n cd gedaan had en uit op 128 kwam.. Dus wat is nou mijn IQ? Gemiddeld= 115+128:2=121.5 Laten we het maar op 121 houden dan Of afgerond naar boven is dan 122 |
|
nietmeer
|
Quote Giovanni: Tegen mij zeggen ze altijd, jij hebt geen IQ. dat zijn de goeie |
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
Ik vind dit een beetje vaag: IQ zegt helemaal niets, bovendien heeft ieder persoon verschillende IQ's.... voorbeelden: - Algemene intelligentie - Verbale intelligentie - Numeriek, logisch (Logical-Mathematical) - Ruimtelijk inzicht/technisch inzicht - Geheugen - Sociale intelligentie Voor al deze verschillende soorten intelligentie haalt ieder persoon andere scores. Meestal zie je dat 'hoogbegaafde' personen een zeer lage score halen bij een sociale intelligentie-test. 'Hoogbegaafd' of 'dom' zegt in het verband met IQ dus helemaal niets.
|
|
Jazzamataz Senior lid WMRindex: 455 OTindex: 252 Wnplts: Utrecht
|
Je hebt IQ en EQ (Emotionele Intelligentie), de laatste is een stuk belangrijker. Je kan heel slim zijn en veel weten.....maar als je geen of een laag EQ hebt ben je sociaal gestoord en zal ook iedereen je maf noemen. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Bij internettestjes scoor ik normaal 170+ Heb ook meegedaan met Nationale IQ-test en kwam op 156 uit.
Ik ben bijvoorbeeld analytisch zeer sterk (altijd 100% score) en heb zeer goed ruimtelijk inzicht en daar heb ik in mijn werk heel veel profijt van.
EQ moet je maar beoordelen aan de hand van mijn comments enzo... |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
IQ-test: dan moet je van jezelf raden of je een hoog of laag IQ hebt. Als je het goed hebt, heb je een hoog IQ.
Ik zit op 130 ofzo maar het is maar een cijfertje, het is maar wat je er mee doet en welke mogelijkheden je krijgt. |
|
Fio! ,; Senior lid WMRindex: 204 OTindex: 67 Wnplts: Gent S |
Mijn IQ is was iets met 13 en dan nog een cijfer |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
waarom heef iedereen hier zo hoog? het gemiddelde = 100 (ik voor datgene van hoe je spreekt een IQ van 132 ) |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Ik heb een keer aan zo'n test meegedaan, maar weet de uitslag niet meer Ach, zolang ik er m'n opleiding maar mee doorkom |
|
Giovanni Oudgediende
|
Voor WMR heb je geen IQ nodig. |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@gio, alleen een dosis raarheid |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote Giovanni: Voor WMR heb je geen IQ nodig. Een IQ heeft iedereen, alleen de hoogte maakt verschil |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
en het was al zo laag. |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
op welke site stat zown test? ik wil het namelijk ook wel weten |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
ik google wel even |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik heb het IQ van een beukennootje. Gelukkig kunnen die óók heel hoog groeien. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Giovanni: en het was al zo laag. gelukkig, anders zouden de aandelen kelderen door mij |
|
Giovanni Oudgediende
|
Tegen mij zeggen ze altijd, jij hebt geen IQ. |
|