|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
Waar is Roy eigenlijk zo snel gebleven???
Like sorry, dptje... |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
hahaha kom jij het doen bij me? |
|
Jovi-Mama Oudgediende
* op CG's hoofd* Ja, hoor, vind je dat gezellig??? |
|
Ailurus Erelid
WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Banaal, bedoel je de K,L,M etc. schillen en dan de s,p,d,f subschillen ? Het is eigenlijk een soort puzzel, het opvullen van de schillen (neem aan dat je dan met configuratie moet werken enzo) |
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ik wil schaatsen |
|
nietmeer
|
@Ailurus: Ja maar het is nogal chinees voor mij @Stef: Dan ga je toch lekker schaatsen |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote SteffieKooij: Ik wil schaatsen dat kwam even uit de lucht vallen |
|
nietmeer
|
man wat heb ik veel reacties gekregen op mijn laaste blog |
|
CityGirl Erelid
@Jovi-Mama: hahaha ja als ik het zelf moet doen, denk ik niet dat het gaat gebeuren Ow en gefeli met je zoon he, Super stoer!! |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Ailurus: Say What???? @CityGirl: slaappillen helpen ook wel.... En thanx hè, ik ben echt nog steeds zo trots! En vanochtend heeft zijn vriendin ook haar rijbewijs gehaald!!! |
|
Stefsel Oudgediende
|
ja ik heb er gewoon zin in Dus dat moest ik even kwijt Ik zou gewoon kunnen gaan |
|
nietmeer
|
@Delenn: Geloof mij maar, luchtverfrisser ruikt beter dan wat mijn huisgenoten produceren op een dag |
|
CityGirl Erelid
@Jovi-Mama: mijn moeder zei dat ook al, ze heeft ze ook liggen... maar daar wil ik liever niet aan beginnen. Blijkt steeds maar weer dat ik zeker een avondmens ben.... ! Zooo helemaal toppie! Hebben ze goed gedaan dan! |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@SteffieKooij: ga gewoon lekker schaatsen!!!
@ CG: bij mij helpen ze ook niet hoor...maar gewoon er aan wennen om vroeg naar bed te gaan helpt echt....(zegt deze nachtvlinder....) |
|
Stefsel Oudgediende
|
maar ik ben eenzaam Gaat Delenn mee ??? |
|
Jovi-Mama Oudgediende
SteffieKooij: je bent vast niet de enige op de schaatsbaan....toch?? |
|
Delenn Oudgediende
Stef: nu? |
|
Stefsel Oudgediende
|
Ja vanmiddag ofzo |
|
nietmeer
|
Quote Delenn: Stef: nu? Doe ook is een keertje spontaan |
|
CityGirl Erelid
@Jovi-Mama: ja ik zal mijn best gaan doen Maar ik ben altijd zo wakker als ik 's avonds op de bank zit... |
|
nietmeer
|
@CityGirl: Dan heeft u een verstoord bioritme |
|
Delenn Oudgediende
maar uh... als jij ff een plan van aanpak verzint (hoe er te komen enzo ) dan zal ik erover nadenken Hier: "Zoals in themaboek 4.2 De populatie als patiënt reeds is aangekondigd dien je voor dit thema het programma SPSS aan te schaffen. Als je SPSS koopt, kies dan de nieuwste versie: 17. Dit kan bij de ErasmusShop op Woudestein (€ 21,-) en via Surfspot.nl (€ 15,-). Op Surfspot kun je met je studentenaccount inloggen." geen zin in |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@CityGirl: weet ik, ik ook. Maar ga dan lekker wakker in bed liggen met een boek....Warm, gezellig, knus...en je valt zo in slaap. Geen afleiding van tv of radio....maar gewoon lekker lui liggen en dan slapen... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Banaal: helemaal waar, maar dat zie je wel vaker gebeuren bij werkende moeders....die hebben het de hele dag pleurisdruk en dan ook nog een halve avond en als ze dan eindelijk zitten, dan is het officieel tijd om te gaan slapen, maar dan ben je nog zo wakker....
Jajajaja, sorry, dp...
Edit: bijna een nieuw café... |
|