Gister drukste dag |
Maarten Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 94 Wnplts: houten
|
netjes voogeltje zijn dit unieke personen of gewoon iedereen die opnieuw WMR openen in hun expl.? |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb er opgelet en ik sta een paar keer geregistreerd als nieuwe bezoeker op 2 juni...dus geen unieke personen neem ik aan |
|
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Idd die teller klopt niet helemaal, of eigenlijk, helemaal niet. |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ja jammer is dat. Lijkt me interessante informatie, ook voor adverteerders. |
|
|
T Senior lid WMRindex: 235 OTindex: 36 Wnplts: Moasû
|
alsjeblieft geen adverteerders! ook al snap ik dat het aantrekkelijk kan zijn om een financiele injectie aan te gaan vind ik een van de meest prettige dingen hier dat je geen reclames of popups voor je koker krijgt... |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Helaas gister was niet het drukste. Dat was de 23-mei met meer dan 17 duizend opgevraagde pagina's. En 31 mei met meer dan 2 duizend bezoekers... |
|
|
knudde Lid WMRindex: 36 OTindex: 3 Wnplts: Almere
|
miss een paar van die google achtige advertenties ad rechterkant plaatsen. (zit toch alleen maar wit te zijn). Kan voogeltje ook nog wat centjes binnen krijgen;) |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Die goooogle dingetjes staan er ook wel, maar blijkbaar niet op elke pagina. @T Advertenties zijn niet altijd leuk, maar iemand moet deze site betalen, lijkt me. Ik vind het hier nog aardig meevallen met de ad's. |
|
|
Anacho Erelid
Neem Firefox met o.a de extensie Adblock, heb je nooit meer last van ads, banners en andere zooi |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@Anacho: vergeet niet dat veel site moeten leven van die banners en ads, dus als je ze blokt kost dat inkomsten... |
|
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
@Anacho: Idd, Ik heb AdBlock en NoScript, nooit meer last gehad van pop-ups, banners, flash reclame's, JavaScript reclames die in het oog springen.. Alles is weg |
|
|
Anacho Erelid
Quote Voogeltje: @Anacho: vergeet niet dat veel site moeten leven van die banners en ads, dus als je ze blokt kost dat inkomsten... Is dat zo, kunnen ze dan zien dat iemand ads blokt op een bepaalde site?Deze site staat sowieso op de whitelist |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
De reclame's op WMR zijn toch netjes weggewerkt vind ik, ik heb nergens last van in ieder geval. Waar ik echt een hekel aan heb zijn die flashpopupreclame's |
|
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
ik ben eigenlijk nog nooit bewust een reclame hier tegen gekomen, als jullie zeggen dat ze er zijn geloof ik dat maar uit mezelf zou ik dat niet zeggen |
|
|
Mmore Administrator
|
Haha, log maar is uit en bekijk dan nog eens de artikelen |
|
|
nietmeer
|
Quote Mmore: De reclame's op WMR zijn toch netjes weggewerkt vind ik, ik heb nergens last van in ieder geval. Waar ik echt een hekel aan heb zijn die flashpopupreclame's Vandaar dat ik het AD en de Telegraaf niet online lees, wat een irri klojannen.. |
|
|
Mmore Administrator
|
en je kan ze niet eens weg klikken, tenzij je heel goed zoekt naar dat X knopje |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie weet welke dag dit jaar het drukst was? |
|
|