Vreemde gewoontes! |
AugurkMetMayo Actief lid WMRindex: 107 OTindex: 1 Wnplts: Zaandam S |
Een lekker vreemde topic; Vertel over bijvoorbeeld een vreemde tic of een andere bizarre gewoonte (en ja ik ben wel 100% o.k. xD) Is een beetje naar aanleiding van dit plaatje http://img688.imageshack.us/img688/5526/weird05.jpg Ik begin... - Als ik helemaal ergens in zit, en het ongelooflijk gaaf vind, dan maak ik een vreemde kaak-beweging met een knakkend geluid. Kan er niks aan doen!  Zou ik het van me pa hebben (die doet aan tongkauwen)... - Ik stop vaak dopjes, schroeven en kabels in m'n mond.  Gevaarlijk!  Kan er vast nog wel een bedenken maar kom er ff niet op.  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik klop dagelijks dingen af en sinds kort klop ik niet drie keer maar zes keer...voor als de eerste drie kloppen zijn mislukt  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Klikken met m'n pen.. Heen en weer gooien van sleutels..  |
|
dj13 Erelid
 WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
soms moet ik op een dag gewoon rare geluidjes maken  |
|
nietmeer
|
Ik rem soms voor overstekende herfstblaadjes  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Waarschijnlijk heb ik de schoonste (grijze) kliko van de wereld, want alles wat nat is of ruikt, wordt eerst ingepakt in verpakkingsmateriaal dat meekwam met de levensmiddelen. En bovendien wordt alles zo klein mogelijk verpakt. Daardoor hoef ik die kliko ook maar 1x in de 3 maanden aan de weg te zetten (en zelfs dan is die nog maar half vol). Dat is een overblijfsel uit de tijd dat ik een kilometer van de weg afwoonde, daar ook geen kliko had maar zakken en geen zin had om die vaker dan strikt noodzakelijk naar de weg te brengen. Om dat voor elkaar te krijgen moest ik echter alles "muisproef" inpakken.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Als ik stil moet zitten ga ik altijd met mijn voeten de vorm van hartjes maken  Echt weird  |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
als ik op een pc zit moet ik eerst naar wmr  gaan en dan kan ik pas verder gaan met wat ik bezig was |
|
nietmeer
|
Quote glaasje: als ik op een pc zit
Je moet er ook niet op gaan zitten   |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Als we met z'n 2en lopen "moet" ik links lopen, met meerdere mensen maakt het niet uit. |
|
nietmeer
|
Ik knak echt asociaal vaak met mijn nek |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Banaal: same here |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@amazing_idiot: mogelijk hebben veel mensen een voorkeur. Als ik iemand in zou halen om samen verder te gaan, zou ik altijd rechts gaan lopen. |
|
glaasje Erelid
 WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
als iemand voor mij fietst, dan moet ik die inhalen  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik zet/leg altijd alles recht, ook als ik ergens op bezoek ben. |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
nietmeer
|
Als iemand z'n flipje (= etiketje in de hals van shirt of trui) eruit heeft hangen, moet ik het er altijd in stoppen - ook bij wildvreemden - onder de mededeling: "Sorry, maar je flipje hing eruit". |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik móét van mezelf altijd bereikbaar zijn, mobiel en/of skype, ook s'nachts, onder de douche, of waardanook |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Zustur: is flipje de officiele benaming voor zoiets?? Ik noem t altijd labeltje ofzo  |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
Als ik tv zit te kijken zit ik altijd aan mijn oor te friemelen  |
|
nietmeer
|
@Dionos: Nee, het is mijn officiële benaming voor zoiets  . De echte officiële benaming is denk ik idd label of etiket  Mensen reageren meestal ook nogal verbaasd als ik zeg dat hun flipje eruit hangt  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Zustur: dat kan ik me voorstellen  |
|
Zucht Senior lid WMRindex: 242 OTindex: 201
|
ik krab altijd aan mn neus  |
|
SkaR Senior lid WMRindex: 136 OTindex: 30
|
Hahahah, dit is weer een gaaf topic  Ik heb altijd de drang als ik koffie of thee drink omdan mn lepeltje gelijk te zetten met het oortje van het kopje.... En in de auto ben ik altijd de hele rit aan het hannessen met mn gordel om mn kleren niet te laten kreukelen hahahha  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik moet constant mijn omgeving in de gaten houden, mijn ogen staan echt zelden stil  Ik ben ook constant aan het knakken met mijn handen/vingers.. Meestal heb ik ver opengesperde ogen, kan ik echt niks aan doen, merk het zelf ook nauwelijks meer.. Maar het kan vrij beangstigend zijn als iemand je continu met zo'n grote ogen aankijkt volgens mij xD oeff, ik heb zoveel vreemde gewoontes  |
|