Nu Online 2 |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Nu online -- Belgarath, benja34, Cynical, DoccieDraaiorgel, docterm, Harold, heraux, jessin, ledi, Lennox, Mandarijntje, Missvamp, Stopcontact, stora, Taz, tierelier, VegetaGirl, ViSiToR en nog 81 anderen
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Nu online -- de Mexicaan en nog 4 anderen
|
|
nietmeer
|
Nu online -- Opa Zot en nog 15 anderen |
|
ledi Oudgediende
Nu online -- ledi, Porgy100, Saffya, SamuiAxe, Stopcontact, stora, Taz en nog 61 anderen -------------------------------------------------------------------------------- Heee, ledi vooraan de rij!!! Follow the leader! Ja, ik weet dat je ook kunt zeggen "Het vuil gaat voor de bezem"! |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Nu online -- RockOpa, Sto, Wilco en nog 22 anderen |
|
nietmeer
|
Nu online -- SamuiAxe, Taz en nog 21 anderen |
|
ledi Oudgediende
Nu online -- balou, de Mexicaan, De Paus, DFCPhoenix, DoccieDraaiorgel, Enn-lo, GanjaLotus, Grommer, Grouse, Hebbenwijdat, jessin, Kolleke, ledi, m40121, Mamsie, Mikke, Nachoman, NGFProductions, Nona88, Persephone, SamuiAxe, Sjaak, sleeper, StoneCold, stora, Tasara, Vailan, Virtlink, yesnoen nog 171 anderen Wat een gezellige drukte. Zijn jullie allemaal klaar met de bbq? |
|
nietmeer
|
Nu online -- Taz en nog 26 anderen |
|
ledi Oudgediende
Nu online -- ledi en nog 21 anderen -------------------------------------------------------------------------------- |
|
nietmeer
|
Nu online -- bas18, Harold, ouwemuts, Taz, VliegendeGeit en nog 55 anderen De server van VDX had vanmorgen storing en net kwam ik ook met moeite pas op wmr Maar ik ga weer werken dus ik zie het vanavond wel weer |
|
ledi Oudgediende
Het blijft een triest klein groepje. Momenteel 5 leden en geen enkel bericht van Voogeltje wat we kunnen verwachten (maar ja: die kan misschien zelf ook niet online komen. )_ |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.312
|
@ledi: Ik heb in de loop van de dag Voogeltje even gebeld. Hij kon inderdaad ook geen mededeling online zetten, anders had hij dat absoluut wel gedaan. Bij VDX hadden ze problemen met DNS en dat schijnt nu verholpen te zijn. |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
Jippie, ik kan d'r weer in. Maar alleen met mijn notebookje, niet met mobiel . Rustig hoor, zo'n dagje zonder wmr . |
|
ledi Oudgediende
@Sjaak: zoiets vermoedde ik al. Wel raar dat een klein aantal leden er geen last (meer) van heeft. Het is te hopen dat als straks veel mensen opeens allemaal online komen, de boel weer niet in elkaar zakt. Niet leuk overigens met deze hitte aan een storing te moeten werken. |
|
nietmeer
|
Ik heb de hele dag grote moeite gehad om op WMR en andere sites te komen. Het vreemde was dat ik de melding kreeg 'Site is under construction' als ik naar hier wilde komen. Naar andere sites gaan leverde gewoon een wit scherm op. Ik ben zelfs naar een internetshop gegaan om te zien of het daar hetzelfde was, ja dus.. Nu ben ik er, maar vraag me af voor hoelang, nu kwam ik er pas op na het resetten van mijn router |
|
ledi Oudgediende
SamuiAxe: het is inderdaad een rommeltje. De meeste keren kreeg ik ook te lezen "Under construction", maar 2x begon mijn antivirusprogramma te loeien dat er een zeer gevaarlijk virus dreigde. Ach ja - daarvoor heb je dan toch zeker zo'n av-progje? |
|
nietmeer
|
Nu online -- botte bijl, Deniz, Emmo, heraux, kabelspeed, ledi, Mamsie, Mandarijntje, SamuiAxe, Sjaak, Sto, Taz, Xanatos en nog 56 anderen Offtopic: @Sjaak: Ik had het vanmorgen al getwitterd naar Voogeltje dat de site er uit lag. De rest van de gesprekken kun je bij mededelingen kwijt. klik hier |
|
nietmeer
|
Nu online --
allone, Balder, De Paus, Grouse, iPadloos, jessin, Polemist, Stiefjuh, Stopcontact, stora, Tha_Rotart, venzje, Zuwe en nog 107 anderen |
|
Gezwollig Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 4
|
Nu online -- Mensen |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Nu online -- stora en nog 10 anderen Helemaal alleen |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Nu online -- Jersan, lonewolf, Missvamp, Paulusie, Sjaak, Taz en nog 53 anderen |
|
nietmeer
|
Nu online -- Coremass, Jersan, Missvamp, Opa Zot, ravv, Taz, Vailan, yes_my_dear en nog 77 anderen |
|
nietmeer
|
Nu online -- Coremass, Jersan, Missvamp, Opa Zot, Taz, Vailan, yes_my_dear, Zuwe en nog 83 anderen Nog meer |
|
nietmeer
|
Nu online -- Opa Zot en nog 12 anderen |
|