Nu Online 2 |
nietmeer
|
Nu online -- lepeltjes en nog 15 anderen . Ik ben ingognito |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Nu online -- Opa Zot, Zuwe en nog 12 anderen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Nu online -- allone, bouwboy, frankram, Jura6, ledi, Stopcontact, stora, TonKen nog 69 anderenOpazotjes is nog steeds incognito. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.004 OTindex: 93.463
|
@ledi: ik heb nooit begrepen, wat het nut van dit topic is? |
|
ledi Oudgediende
@allone: geen, behalve dat mensen het af en toe grappig vinden om te vermelden. Zoals trouwens bij veel van de Forum-onderwerpen het geval is. Zo verbaas ik me over het feit dat mensen niet moe worden van steeds dezelfde spelletjes. Laatste edit 17-11-2013 10:26 |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.004 OTindex: 93.463
|
@ledi: ik ook hoewel sommige spelletjes creatief zijn, maar op een gegeven moment krijg je er waarschijnlijk wel genoeg van.. |
|
ledi Oudgediende
Nu online -- Judywesl, ledi, lepeltjes, Mamsie, Mandarijntje, Missvamp, nosphoenix, Opa Zot, Sjaak, Stopcontact, WortelKwadraat en nog 100 anderen
|
|
FredDFreeloader Erelid
WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
FredDFreeloader, KolibRia, lepeltjes, TheMajor en nog 245 anderen
Laatste edit 20-11-2013 02:01 |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Nu online -- bsur en nog 10 anderen |
|
nietmeer
|
Opa is niet meer ingognito.. . Nu online -- Opa Zot en nog 18 anderen |
|
nietmeer
|
Nu online -- Alev, D0rus, De Paus, dehus, DoccieDraaiorgel, Jona, Judywesl, Kerosine, ledi, lepeltjes, mamameisje, Mamsie, meeky, nosphoenix, Soulsplitter, Stopcontact, stora, submarine, Supermeid01, Taz, TonK, ViSiToR en nog 124 anderen |
|
nietmeer
|
Nu online -- Opa Zot en nog 13 anderen |
|
nietmeer
|
En weer ingognito . Nu online -- en nog 8 anderen |
|
ledi Oudgediende
Nu online -- bas18, botte bijl, Judywesl, ledi, Lennox, omabep, Opa Zot, RockOpa, SamuiAxe, schelehenkie, Stopcontact, Taz, vanhetgoor, venzje, Zuwe en nog 85 anderen
|
|
nietmeer
|
Nu online -- Alev, alweerdood, bas18, dehus, DFCPhoenix, DoccieDraaiorgel, ledi, Mimii, Stopcontact, Supermeid01, Taz, vanhetgoor, wortel, Zuwe en nog 85 anderen |
|
Zuwe Oudgediende
|
Nu online -- Alev, bouwboy, dehus, DoccieDraaiorgel, Emmo, Judywesl, ledi, Lennox, Mimii, RockOpa, Shadowz, Supermeid01, Taz, vanhetgoor, wortel, Zuwe en nog 87 anderen |
|
ledi Oudgediende
Nu online -- Alientje, Belgarath, bouwboy, Develish, Emmo, Eric de Winter, GraafGatenKaas, Groenteboer_Bob, Grouse, Harold, Itrme, Judywesl, ledi, Loek, Mamsie, SamuiAxe, Sjaak, Sto, stora, TonK en nog 119 anderen
|
|
Zuwe Oudgediende
|
Nu online -- Antior, Beereekhoorn, bouwboy, CenEnet, docterm, Harold, ledi, Lennox, omabep, Ronnymij, Saffya, SamuiAxe, schelehenkie, Stopcontact, Taz, Zuwe en nog 76 anderen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Nu online -- Antior, BekiekUtMoar, CenEnet, docterm, Judywesl, ledi, Lennox, Relpa, Retep, Ronnymij, Saffya, SamuiAxe, schelehenkie, Sto, Taz, ViSiToR en nog 71 anderen *Was even een nummer van de Poques aan't zoeken elders* |
|
ledi Oudgediende
@Relpa: je ziet het: je wordt onmiddellijk gemist. Maar laat ten allen tijde maar weten als je een alibi nodig hebt. |
|
Relpa Oudgediende
@ledi, als ik jou als alibi op wil geven heb ik meer gegevens over je nodig *en die krijg ik vást niet* |
|
ledi Oudgediende
@Relpa: daar kon je wel eens gelijk in hebben. |
|
Relpa Oudgediende
@ledi, goed dat ik hier nog een paar wandelende alibi's op sterk water heb staan |
|
ledi Oudgediende
Nu online -- Alev, CenEnet, DoccieDraaiorgel, Isla, ledi, MammieL, Opa Zot, Stopcontact en nog 82 anderen
Wat een rust! |
|
nietmeer
|
Nu online -- Alev, Belgarath, christian11x, dehus, Ikke, meeky, Stopcontact, Taz, Vailan, WortelKwadraat en nog 66 anderen |
|