Aangeboden: een Morpheus |
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@LuckyMe; jij neemt zeker waar voor barrels? |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Dan moet hij hem wel wat beter promoten!! :evil: |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Hij is al genoeg aangeprezen. De dames moeten wel een beetje moeite doen. Hoor ik daar een hoger bod dan 10 euro? Ik hoor hier iemand werkelijk 11 Euro roepen! Gaan we weer: Eenmaal... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nee, ze bieden hier al veel meer, hoor je wel goed |
|
|
Hoeveel is het bod bij jou vandaan Luna? |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
@Lucky me, jij wil Morpheus in de aanbieding doen voor 11 euro? Hij is echt wel meer waard hoor. |
|
|
Ik heb nog geen hoger bod gezien en hier willen ze ongezien 11 euro betalen. En ik denk dat die dame van 58 wel hoger wil gaan |
|
|
tsjaaa...die foto is wel te regelen natuurlijk, maar dan moet er wel eerst toestemming zijn van het 'slachtoffer'in deze kwestie ;) |
|
Luna Moderator
Arme Morpheus |
|
|
@Luna, nee hoor, niks zonder zijn toestemming. Dan is het toch niet zielig? |
|
Luna Moderator
Nee,maar er stond zo "slachtoffer in kwestie" ... |
|
|
Ja dat was omdat ik het ook een beetje zielig begin te vinden...zo'n goeie catch en niemand biedt |
|
Luna Moderator
Als er echt niemand biedt, dan moet ie maar met mij mee |
|
|
Nou daar heeftie dan geen slechte deal aan |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Quote Luna: Als er echt niemand biedt, dan moet ie maar met mij mee Wat ga je bieden dan Luna ? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ahum, euh, wat is een euh,, morpheus? |
|
|
@heraux: Je kunt als je een vrouw bent een bod doen Morpheus30 om hem in huis te halen. Hij kan koken, wassen, strijken, stofzuigen, ramen lappen, bedden opschudden, masseren, zoenen en nog veel meer. En wat hij niet zo goed kan dat wil hij heel graag leren. Morpheus30 is dan een soort huisslaafje van je Dat heb ik toch goed begrepen? Ik hoor hier al van die dame van 58 een bod van €60,= |
|
|
Quote LuckyMe: @heraux: Je kunt als je een vrouw bent een bod doen Morpheus30 om hem in huis te halen. Hij kan koken, wassen, strijken, stofzuigen, ramen lappen, bedden opschudden, masseren, zoenen en nog veel meer. En wat hij niet zo goed kan dat wil hij heel graag leren. Morpheus30 is dan een soort huisslaafje van je Dat heb ik toch goed begrepen? Ik hoor hier al van die dame van 58 een bod van 60,= Heb je het al gelezen ? Luna neemt me mee naar huis |
|
|
@Morpheus: Luna neemt je mee naar huis als er geen bod gedaan wordt Quote Luna: Als er echt niemand biedt, dan moet ie maar met mij mee |
|
|
Quote LuckyMe: Morpheus: Luna neemt je mee naar huis als er geen bod gedaan wordt Quote Luna: Als er echt niemand biedt, dan moet ie maar met mij mee Nou ja dan moeten we maar een deadline stellen denk ik he |
|
|
Ja, ik denk het wel. Eind deze week en daarna verdwijnt het STICKY en wordt jij definitief overgedragen aan de hoogste biedster. |
|
|
Nou ik ben benieuwd...zolang het maar een biedSTER is De opbrengst gaat natuurlijk naar het goede doel |
|
|
@ Lucky me....wat weet jij veel van Morpheus zeg....je kent talenten van hem die ik alleen maar kan vermoeden Morpheus, en het goede doel dat ben ikke dan natuurlijk....voor al mijn moeite om deze campagne voor je op te starten |
|
|
Helaas barrels2301, het goede doel is niet een persoon. |
|
|
@Lucky me, echt wel, het goede doel is ikke.;) Jij weet er lekker allemaal niks van |
|