|
nietmeer
|
@Jasjee: Ciao kun je altijd gebruiken: als iemand komt, maar ook als iemand gaat @ladekast: kuum= rustig, tam, mak  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
pearlypuck: Oke  Heb ik weer wat geleerd  Dank je voor de uitleg  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
pearlypuck: sja, soms heb je dat wel eens hé... |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Grouse: Wat ben je toch lief  Doe voor mij maar een lekker kopje thee om mee te beginnen  Hoi kassie  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Pfew, en als het de komende dagen bij jullie net zo warm wordt als hier, berg je dan maar... word je nog veel "kuumer" van  Thanks for the drink, Grouse  |
|
nietmeer
|
@Jasjee: Earl Grey, Sterremunt, Rooibos, Citroen, Bosvruchten, Darjeeling, Orange Pecco, Groene thee, Kamille of nog iets anders? Pearlypuck: Ze zeggen vanaf maandag meer dan 30 graden |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jasjee: hey meid  pearlypuck: sja, korte broek aan en airco aan, gaan met die handel, meer kan je niet doen |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Grouse: Whooh, doe maar eentje met Earl Grey dan vandaag @ladekast: Hoe is het daaro in de winkel? |
|
nietmeer
|
*thee staat te trekken* |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jasjee: rustig  maar ach, het wordt vanzelf weer tijd om naar huis te gaan  |
|
nietmeer
|
Quote @Grouse: *thee staat te trekken*  Oh? |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: het had gekker geweest als hij had gezegt : Quote @Grouse: *Grouse staat te trekken*  |
|
nietmeer
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@ladekast: Nou maar hopen dat de Stoor niet online is  die heeft wel wat met trekken  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jasjee: ze zeggen het, dat schijnt met alles zo te zijn... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
pearlypuck:  Ciao, dat is dus net zoiets als Kapla.  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ik weet niet van Kapla betekent, maar ciao kun je altijd gebruiken, "arrivederci" alleen als iemand vertrekt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
*schenkt Earl Grey thee in voor Jasjee* Alsjeblieft moppie  Zo kokkie: weer ruimte voor een drankje? Ladekast: Ik heb nog niet gehoord wat je wil drinken. |
|
WMR-kok
Oudgediende
pearlypuck:  Kapla heeft meerdere betekenissen.  Het is een woord uit het Klingon's.  Het kan betekenen: goed, prima, in orde, laters, instemming, een groet...  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: @Jasjee: Hij bedoelt eigenlijk: Kapla  *heeft geen zin op te zoeken wat Klingon's is, dus vraag aan cheffie*  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Grouse: Dank je wel schat  Neem zelf ook wat  |
|