|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
muwah, reserves gaan eindelijk eens op  |
|
nietmeer
|
@pearlypuck: het smaakt gewoon naar bladerdeeg  ja ik heb soms wel eens vreemde eetgewoontes @ladekast: je kan niet niks eten hoor  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Eten? Ik haat het te moeten eten.  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Hoe gaat 'ie? (stomme vraag, ik weet 't)  Doppert: mengsel van (rauw) ei, ham, kaas, prei erin doen en dan ik de oven kan ook  |
|
nietmeer
|
oei dat klinkt een beetje als quiche  hmmm... nee, de boodschappen zijn al binnen, beheerscht u dop  |
|
|
*gaat achter de toog staan en maakt baguettes met salade voor cafegasten  * |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kaastaart, ook zo lekker, bladerdeeg in een 20cm-vorm, eigeel strijken, ham, kaas, ei, ham, kaas ei en nog eens zo voort doen, naar wens een laagje deeg of puur, in die hete oven, drie kwartier gerust laten, eens kijken, hmmmmm  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: echt gewoon kut, heb veel verdriet en het doet gewoon zeer  Doppert: ik weet ut allemaal ...  |
|
|
Kpuc: Puuuuuuuck!!!  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Je ziet 't, we zijn hier allemaal best een bietje bezorgd om je en we leven met je mee...  Kweetnie wat ik verder zou moeten zeggen om je verdriet en pijn wat "zachter" te maken ...  maar de virtuele armpjes zijn om je heen geslagen  Kpuc: wat zijn we toch een lekkerbekkies hè??  |
|
ladekast Oudgediende
|
dank je pp  |
|
Kpuc Oudgediende
Te lekker allemaal, net zo een forelleke van de houtskool  |
|
|
Quote Sophi-e-sticate: Kpuc: Puuuuuuuck!!!  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Zozo, meneer zorgt goed voor zichzelf??  Poekie ook wat lekkers onder de snorhaartjes vanaaf??  Oh, iemand roept je  ................... ..... al twee keer!  |
|
Kpuc Oudgediende
Sophje, jahhaaaa  Kaastaart? Pareltje, jawel, en Poek is een dufkutje, mot geen verse vis, wel snoepjes van Whiskas  |
|
|
Quote Sophi-e-sticate: Kpuc: Puuuuuuuck!!!   |
|
nietmeer
|
Kpuc: ze heeft je niet verstaan  |
|
nietmeer
|
Kpuc: typisch katten  |
|
Kpuc Oudgediende
Quote Sophi-e-sticate: Quote Sophi-e-sticate: Kpuc: Puuuuuuuck!!!   *pakt Sophie op en mikt haar in de hangmat, fikst een verse fruitmix en tikt de ijsboer aan van schiet eens op met die smoothie* Inderdaad Dop, tis een echte muts  |
|
|
Quote Kpuc: Quote Sophi-e-sticate: Quote Sophi-e-sticate: Kpuc: Puuuuuuuck!!!   *pakt Sophie op en mikt haar in de hangmat  *belandt op de hangmat, onder de toog, schiet over de mat en stuitert het keldertrapje af  * |
|
Kpuc Oudgediende
poink poink poink  Slaat een hengel uit en vist Sophie weer naar boven* |
|
|
Kpuc:  *Voelt een haakje in het labeltje op mijn hemd zitten en wordt de keldertrap op, de mat op, de toog over en de hangmat in geslingerd  * |
|
Kpuc Oudgediende
Hopsa, cola of een fruitmix? Maareh, als je denkt van grmpf, wat relaxen, tafel vier aan de werf kan bediend worden, pannekoeken spek en kaas/paprika  |
|
ladekast Oudgediende
|
cola.. fruitmix... Ik dacht meer aan een irish coffee  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
bardame, heeft u ook sorbets? |
|