|
nietmeer
|
@ChrisM: tuurlijk lukt dat, doe ik ook elke dagXD |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Quote @ChrisM: Sophi-e-sticate: _0- Lol Hahahahaha Ja, leuk ben ik, hè?  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@mamameisje:  Dat is nieuw voor mij... Denk dat ikdit ingenieuze idee maar oversla  |
|
nietmeer
|
ligt iedereen nog te slapen  het is zo rustig. |
|
nietmeer
|
|
|
|
mamameisje: Ik is hier.  Dan kan het toch noooit rustig zijn?  |
|
nietmeer
|
neej das waar XD maar toch heb ik wel gelijk |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
whoaaaaa het regent HARD  en het onweert HARD  |
|
nietmeer
|
@Delenn: het is hier anders nog droog op het groninger platteland XD |
|
ChrisM Erelid
Sophi-e-sticate: En ik dan? Ik ben ook niet rustig (je kent me alleen nog niet) * Pakt twee pannendeksels, doet die onder zijn voeten, en pakt een grote pan met een pollepel* *Stampt rond en slaat met lepel op grote pan* *KLABAM BATS BOEM!* |
|
nietmeer
|
@ChrisM: auw ik krijg er hoofdpijn van en ik moet nog een proefwerk maken in die hitte,heb toch medelijen  |
|
Delenn
Oudgediende
mamameisje; wacht maar  ik hoop dat het snel doortrekt, want beetje regen en onweer is prima, maar m'n haren staan er recht van overeind zo heftig onweert het  echt continu donder en elke paar seconden flitsen  |
|
ChrisM Erelid
@Delenn: Ik merk nog helemaal niks van dat 'noodweer' ga even lekker buiten bij de rokers staan xD Pauze  mamameisje: sorry...  |
|
Delenn
Oudgediende
@Chris: wacht maar  edit: oh gelukkig, het gaat alleen maar harder regenen en nu recht naar beneden ipv opzij wat dus betekent dat er geen wind meer is en de wolken hier lekker leeg kunnen regenen  Gelukkig heeft m'n moeder gister de plantjes water gegeven   |
|
nietmeer
|
@Delenn: jippie regen XD maar dan kan ik vanavond niet met de trein naar mijn vriendje, dus die regen mag wegblijven  en het onweer ook |
|
ChrisM Erelid
@Delenn: Dat dacht ik al ja, dit weer reist snel, nu echt weg  zo wel weer even terug  |
|
nietmeer
|
hetgaat automatisch weer over het weer XD |
|
Delenn
Oudgediende
hmm  de regen gaat nu de andere kant op..uh...richting..west, net was het richting oosten  |
|
|
Quote @ChrisM: Sophi-e-sticate: En ik dan? Ik ben ook niet rustig (je kent me alleen nog niet) * Pakt twee pannendeksels, doet die onder zijn voeten, en pakt een grote pan met een pollepel* *Stampt rond en slaat met lepel op grote pan* *KLABAM BATS BOEM!* Je meent 't.  |
|
nietmeer
|
Quote @Delenn: hmm  de regen gaat nu de andere kant op..uh...richting..west, net was het richting oosten  shit dan gaat het ook richting het noorden en daar woon ik. HELP hoe overleef ik de regen... |
|
Delenn
Oudgediende
mamameisje: gewoon binnen gaan zitten en je roeiboot klaarleggen?  |
|
nietmeer
|
@Delenn: ja maar ik heb geen roeiboot XD  en ik moet vanavond nog weg, dus ik kan niet binnenblijven |
|
|
Quote @Delenn: mamameisje: gewoon binnen gaan zitten en je roeiboot klaarleggen?  Ark van Noach zul je bedoelen  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: hahahahahahaa ja ik heb er genoeg huisdieren voor, dus dat zal wel lukken. |
|
|
mamameisje: Helemaal tot de nok volstouwen en dan op de Waddenzee gaan drijven.  |
|