|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
oh ja, gefeliciteerd kokmans  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
me case mannerger zij ook al dat ik vandaag niet hoefde te werken en dat ik ziek ben! hoef pas te werken als het uitgepraat is!
het is wel een wens van me moeder om een frietkot te beginnen en ik meld me helemaal aan! maar ga eventjes na de c1000 bier halen doei |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Druk gehad afgelopen periode  Daarom had ik verschrikkelijk weinig tijd om op WMR te zijn. Die drukte was nodig ook want ik moest weer wat vet op de botten krijgen (figuurlijk) om op vakantie te kunnen gaan. Ik ben de komende paar weken dus uit de lucht. |
|
nietmeer
|
@Grouse: Hoi Droppie!  Waar gaat de reis naar toe? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik moet nog naar de Jumbo om gratis boodschappen te gaan halen. @Grouse:  Dus je gaat met mijn recepten aan de gang.   Chocomel, bij de Jumbo 1,13 euro en bij AH 1,05.  Ik heb 24 pakken gekocht bij de Jumbo, dus ik moet daar terug naar toe.  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ik heb even gedacht naar het mooie Italië te gaan. Een eindje zuidelijker dan Ancona. Schijnt daar echt mooi te zijn  De keuze is uiteindelijk gevallen op de Pyreneeën (veel lopen!) en ook nog een paar dagen naar Barcelona. Is vast ook leuk @WMR-kok: Dat is niet zo handig als je gaat kamperen en je maar 2 gaspitjes bij je hebt  Ik neem geen laptop mee, ik ga niet naar internetcafé's en ook internet op mijn mobiel ga ik niet gebruiken  DAt wordt dus erg rustig een paar weken.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Grouse: Ik heb een paar dagen zonder internet gezeten, maar ik dacht dat ik gek werd van verveling.  |
|
nietmeer
|
Dat is anders. Tijdens mijn vakantie heb ik zoveel andere dingen te doen. En ik gebruik internet voornamelijk zakelijk (op WMR na dan) Zakelijk wil ik wel even rust  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
 Cheffie  |
|
ladekast Oudgediende
|
gewoon een fles whisky halen, bankje hangen en de volgende dag ergens wakker worden in je huis, daar heb ik nou zin in  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
zoo bier is gehaald we kunnen weer aan de slag! |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote @ladekast: gewoon een fles whisky halen, bankje hangen en de volgende dag ergens wakker worden in je huis, daar heb ik nou zin in  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Wolfje: kom je ff wat langs brengen ? |
|
nietmeer
|
@ladekast:  zo "ken" ik je helemaal niet...  Mag ik je effe   dan? Doen we: ik links, jij in het midden en Jovi rechts; okè??  Ow, wacht effe... en Wolluffie zetten we bij jou op schoot, goed?  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: zoals ik me voel, voel ik me ook niet zo vaak  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Het is echt supercool om de Jeugd van Tegenwoordig in het echt te zien  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
1 oktober stopt Kink FM  Weeeeeehh  |
|
WMR-kok
Oudgediende
That's not kinky.  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kan ik net zo goed mijn tuner het raam uitflikkeren, want de rest is allemaal bagger  Misschien dat er iemand komt die de zender overneemt, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Giovanni: wat let je ?  Neem jij het toch over ?  |
|