|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
als ie maar niet aanvalt  @Yumi: niet ...  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nee, jij als trouwambtenaar  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Who? Me?  |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: naja, op zich geen verkeerd iets als ik maar mee mag naar elk feest wat daarna plaats vindt  |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
lol, man dan heb ik geen leven meer  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Ik dacht even dat je mij een baantje als trouwambtenaar adviseerde  |
|
nietmeer
|
Dat gebeurd me zo vaak dat ik één keer iets post en dat het er dan dubbel staat  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@LessienElensar: Is dat precies dezelfde rekenmachine? De laatste die ik kocht voor onze jongste kostte ruim boven de 100 euro  |
|
nietmeer
|
Yumi: Dat is precies dezelfde  heb het type wat hij voor het eerste jaar moet hebben in m'n hoofd zitten  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Lessien, is dat de Casio FX82-FS/MS?  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: sja maar er zit geen soort van dealer meer tussen hé, dat scheelt al snel 10 euro op zoiets, maar dan nog ... |
|
Kpuc Oudgediende
Kassie, gewoon naar een land verkassen waar polygamie mag Yumi, mwah, wie weet? Kassie in Zwijndrecht, jij in jouw woonplaats Wahaa, die muts hier tunnelde wat verkeerd en kwam met haar stevige kont vanaf de bank op de vloer, dekbed mee getrokken, heel woest los zien te komen, me boos aankijken en een roets naar het balkon Dat scheelt wel even zussie, beterr  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: fx82-ms @ladekast: dat klopt, maar dan nog vind ik het verschil best wel erg groot  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, dat is die oude  Die nieuwe is leuker, met twee-regelig display   |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: het is overal wel wat joh  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Andere heeft hij niet nodig, deze staat specifiek aangegeven  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Dat scheelt dan wel erg veel  Wij moesten ze altijd via school kopen. De jongste is pas geslaagd voor zijn VWO dus we gaan naar de volgende fase. |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, toch is de FS beter, die is waarschijnlijk nu beter afgesteld op zijn methode voor Wiskunde.  Of hij moet Getal en Ruimte 2003 editie hebben, dan is de MS beter.  |
|
nietmeer
|
Yumi: Wij hoeven niets via school te kopen  Dus kunnen zelf kijken waar het het goedkoopste is  @Kameleon: ik ga gewoon af wat ze op school aangeven  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Jouw Poekie is hilarisch  Ik mis onze katten nog steeds  LessienElensar: Destijds was er ook nog een boekenfonds via de school  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, ik moest laatst zo lachen om deeese  "Ja, alles moet tegenwoordig met rekenmachine, blablabla"  Denkt hij dat ik uit mijn hoofd allerlei Havo-wiskunde-berekeningen kan maken?  Dan kunnen mijn toetsen gelijk 8 keer zolang duren  |
|