|
nietmeer
|
@pearlypuck: Ja  Dat stond al heel lang op mijn wensenlijstje  We gaan gezellig met een bus en hebben iedere dag excursies, dus we krijgen veel te zien  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@pearly nog steeds te gespannen |
|
nietmeer
|
@Wolfje: Je eens lekker laten masseren door Masterpiece is zeker geen optie ??  @Yumi: als jullie (grote) vleeseters zijn, moet je beslist de Fiorentina proberen  |
|
Wolfje Oudgediende
|
hij is nu op zijn stage moet zijn eindverslag afmaken die heeft het nu ook te druk voor mij |
|
nietmeer
|
@Wolfje: Ach, het zal toch wel allemaal loslopen met dat gesprek? Gewoon eerlijk en jezelf zijn  en niet belangrijke dingen vergeten door je zenuwen  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ik ben helemaal geen grote eter (meer)  en we hebben half pension  Is de Fiorentina de beroemde florentijnse biefstuk? |
|
nietmeer
|
Yumi: Klopt!! Da's die heule dikke! Heb het zelf natuurlijk nog nooit gegeten, maar er zijn mensen bij die het heerlijk vinden  Doen jullie er toch 1 voor 2 personen?  Krijg je 'm nòg niet op, volgens mij  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@yumi mag ik mee op reis ik zal me braaf gedragen  pearly ze zal toch alles ontkennen of het zo zeggen dat het lijkt of het mijn schuld is. we zullen straks zien  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Wolfje: Niet hyperen, rustig blijven, rustig ademhalen, er geen schelderige viswijvenruzie van maken... dan is het appeltje-eitje, volgens mij  Toch? |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Yumi: Hihi, nou lekker eten kan je hier best! Maar dat wist je al. Mochten jullie trouwens "problemen" oid krijgen, kan je me altijd bellen... ik zal mijn nr. wel even mailen, okè? @Wolfje: rond een uurtje of drie zit ik met de duimen klaar, oké??  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Wolfje: Wie is Nils Holgerson in vredesnaam?   En ook: waarom ga je niet buiten zitten...'t is toch mooi weer bij jullie?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Wolfje: Nooit eerder van gehoord  Blijf nog maar even lekker liggen dan, de dag is nog lang..  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Je bent een schat    Het is niet onze bedoeling om in de "problemen" te komen, maar je weet maar nooit. We zitten te ver uit jouw buurt voor een minimeet, maar je weet maar nooit wat de toekomst nog in petto heeft @Wolfje Nils Holgerson, daar keek ik vroeger met mijn kids naar  Prachtig verhaal  Met Aka de gans enzo  |
|
Wolfje Oudgediende
|
yumi is nu op tv waar eerst MTV of TMF op is! zit er ook weer naar te kijken  |
|
nietmeer
|
@Wolfje: Ik begreep: Yumi is nu op tv   |
|
Wolfje Oudgediende
|
pearly whahahaha had ook gekund  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
|
|
nietmeer
|
pearlypuck: Das al heul lang geleden dat ik op tv was  Ik heb ooit meegedaan aan een Duits promotiefilmpje voor de Efteling toen ik drie jaar was  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Yumi: Staat dat niet ergens op Youtube of zoiets??  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567