|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Kameleon: ik ook niet, ik geef mijn bek maar een duw  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ladekast, dat dacht ik al  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Moge  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Hey Kammie  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Goed hoor  Zorro is weer thuis he  dan gaat het al snel beter met mij  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, mooi zo!  Fijn dat je mannetje terug is  |
|
nietmeer
|
Hij heeft nu een speciaal dieet, wat er voor zorgt, dat hij niet weer blaasgruis krijgt, de andere twee geven we dat ook maar, blijkt dat bij katten die weinig bewegen het vaker voorkomt...en aangezien onze katten niet buiten komen, dan allemaal maar op dat dieet  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, inderdaad! Maar geen risico lopen, dierenarts is nu ook niet echt goedkoop ofzo  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Niet echt nee, waren vorige week dinsdag al 173 euro kwijt en gisteren met Zorro ophalen en de medicijnen voor thuis en 1,5kg dieet voer, was het nog een 369 euro @ladekast:  had Jollie dat niet aan je doorgegeven dan??? |
|
Kameleon Oudgediende
Jeetje, dat is echt absurd...  |
|
nietmeer
|
Kammie...best wel ja...in nog geen week ongeveer 550 euro lichter  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, toch zijn zij in een machtspositie dan, je wil toch dat je dier weer gezond is  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Best wel ja...al kan je gelukkig bij deze dierenarts, als je wilt, het in delen betalen. Maar dan nog...je laat toch de dingen maar doen, die moeten gebeuren, zodat je kat weer beter wordt. |
|
ladekast Oudgediende
|
@LessienElensar: tuurlijk wel maar toch  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, inderdaad! Zelfs in termijnen is het nog een verschrikkelijk bedrag.. Het moet ook veel goedkoper kunnen, de dierenarts, volgens mij.  |
|
nietmeer
|
Alleen al een dag opname kost 27 euro en dan doen ze er nog niets voor  Ben al blij, dat Zorro die operatie niet hoefde, want dan kwam de teller een klap hoger te staan @ladekast: Oke  |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, dat ook zeker weten, dan rijzen de kosten echt de pan uit  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Hoi allemaal !  |
|
ladekast Oudgediende
|
hey Jasjee  |
|
nietmeer
|
We zijn aan onze poes Twixie al een keer 950 euro kwijt geweest...Ze at niet meer en spuugde bloed. Operatie, opname voor een week, medicijnen infuus etc. en toen we met haar naar onze oude dierenarts gingen, bleek ze een maagzweer te hebben, kregen medicijnen en dezelfde avond at ze weer en wij zaten in de kliniek er aan te denken om haar in te laten slapen  950 euro armer voor alleen een maagzweer  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Hey Kassie  Hoe is het hier?  Lessien: Hoi Wow, da's niet mis  Wat je allemaal niet over moet hebben voor je beestje  Maar wel fijn dat Zorro weer thuis is  Kammie is onzichtbaar?  |
|