|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Hoihoi Peerke  . Hertog jan, Hier graag! neem maar een krat mee, als je toch bezig bent |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallowa  |
|
nietmeer
|
|
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
*gaat in het donkerste hoekje van het cafe zitten*
wat een rottige dag een oud klasgenoot heeft gisteren geprobeert zelfmoord te plegen.
kan ik een wodka krijgen? |
|
ToMxlr
Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@The-Enflamer: Das kl*te. Waarom in vredesnaam? Op je 18e heb je je hele leven nog voor je. Dan is het heus nog niet afgelopen hoor. |
|
The-Enflamer Erelid
|
ToMxlr: ja hij kan het wel van zich af praten |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Grouse: soms zier je gewoon geen uitweg meer. is moeilijk te begrijpen als je het zelf niet hebt meegemaakt, maar neem maar van mij aan: tis verekte mooeilijk |
|
The-Enflamer Erelid
|
@Grouse: hij had hele slechte cijvers van school |
|
ergo Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 11 Wnplts: Venlo
|
@The-Enflamer: jij krijgt speciaal een extra zware borrel, dan kom je er weer helemaal bovenop  |
|
nietmeer
|
@The-Enflamer: Dat is vast niet alles. Dan was ik er al lang niet meer geweest  Ik hoop dat het alleen maar een schreeuw om aandacht is geweest en dat die schreeuw goed wordt opgepakt door zijn omgeving. |
|
ToMxlr
Erelid
|
tis soms te gek voor woorden hoor. een goede vriendin van me liep al 6 jaar bij de plaatstelijke GGzE, voor een heel scala aan klachten( Boulimia, Automutilatie ETC), en pa na een zelfmoordpoging wordt er echt actie ondernomen.. kl00tvioolen  |
|
The-Enflamer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
ToMxlr: 't blijven een soort ambtenaren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
The-Enflamer Erelid
|
ik was al een klasgenoot door zo°n actie kwijt geraakt. zijn ouders komen nog op school over 2 weken op een dinsdag. @WMR-kok: van wat ik weet zijn die nog bij elkaar. *verandert van ondwerp wordt hier depri van* heeft iemand nog iets leuks gedaan vandag. Edit MuseMatt: Tripplepost aangepast |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb het ook een tijdje gehad dat ik het niet meer zag zitten. Mijn klachten werden afgedaan als aanstelleritis.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ToMxlr: Zo ken ik genoeg verhalen. @The-Enflamer: fix je zelf even je trippelpost  ? |
|
WMR-kok
Oudgediende
@The-Enflamer:  Iets leuks...   Wel iets schandelijks gezien.   ik heb het ook laten verwijderen.  |
|
The-Enflamer Erelid
|
|
|
ergo Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 11 Wnplts: Venlo
|
@The-Enflamer: Helemaal mee eens! Ik heb weinig nuttigs gedaan, de hele dag colleges gevolgd  ook best deprimerend eigenlijk... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Bij de Jumbo, bedorven verpakte groenten. |
|
The-Enflamer Erelid
|
@MuseMatt: shi* die laptop doet weer gek sorry echt waar  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik ga ff afwassen @The-Enflamer: ja, 3 posts achter elkaar. Als je iets nieuws te zeggen hebt, gebruik dan de 'edit-knop' |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik heb zojuist pannekoeken gegeten  |
|