|
nietmeer
|
flyingdutchy: Puik man  Vandaag vrij veel werk  Alles goed in het hoge noorden? Is bij jullie het ijs al uit de sloten?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Kameleon: ooh oké wat dan? what happend  ? nou kan wel beter... @Grouse: mooi zo  tja dat hoort erbij hé  , maar ja zolang het je bevalt maakt het ook niet uit toch  ? |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
FD: Lang verhaal, haha.  Wat is er daar aan de hand?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: ik heb alle tijd nu hoor  . gister een klote dag gehad. 's ochtends met een dikke hand bij de dokter gezetten, kon 'm helemaal niet bewegen, dus allemaal oefeningen met mijn hand gedaan  en gelukkig is het bijna helemaal weg nu, alleen een paar vingers nog blauw. komt van het sporten  . gistermiddag moest mijn zusje met spoed naar het ziekenhuis toe  , ze zat thuis op de bank en begon ineens heel erg te hoesten en kreeg ineens allemaal uitslag op haar keel en zo  en ineens begon ze te hyperventileren  , dus mijn ouders heel snel met haar naar het ziekenhuis gegaan en gisteravond rond half 10-10uur waren ze pas thuis  . |
|
Kameleon Oudgediende
Polssport?  Jeetje, dat is ook niet fijn  |
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: uhmm nee, dat is meer wat voor jou  !!! kaatsen  , alleen voor mensen die tegen pijn kunnen XD. hmhm nee was ook zeer klote om gister maar wat te moeten afwachten, zit je daar zonder dat je wat hoort  . maar ja ze hebben gister allemaal onderzoeken gedaan en zo. dus ja maar afwachten wat eruit komt en zo  . |
|
Kameleon Oudgediende
FD:  Is niets voor mij   En inderdaad, wat gaan er een boel mensen naar het ziekenhuis in 2011  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: haha dat zeg je nu met een rood gezicht  , maar ondertussen geniet je er erg veel van  . ik merk er zelf weinig van  , ik ben in mijn leven nog maar 1x voor mezelf in het ziekenhuis geweest  . |
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
dag allenmaal ik ga douchen en dan naar school mazzel.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
En weer was het stil in het café  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: dat is het hier altijd toch  , iedereen typt, dus hoor je elkaar niet praten  . kijk speciaal voor de mensen die een kat hebben klik hier |
|
nietmeer
|
Moge  FD...weet niet of wij dat zouden doen met de iPad...die nagels zo over het scherm  |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Ik heb alleen een reiger in de tuin. Zou dat ook werken? En laat hij dan mijn vissen met rust? Môgguh LessienElensar  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
LessienElensar: Een reiger is geen partij voor een kat |
|
nietmeer
|
@Grouse: Moet je onze hond even lenen  die grijpt die reiger wel  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Kom hem gelijk halen  Is toch dicht bij |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Maaike1998 Senior lid WMRindex: 112 OTindex: 144 Wnplts: ABCD S |
GF S-C |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
LessienElensar: haha de nagels gewoon knippen en het is klaar  . @Grouse: ja daar zou het ook wel voor werken  , maar ik denk dat een reiger de ipad eerder kapot heeft dan een kat  . |
|
nietmeer
|
@Stone-cold: En zat er vandaag ook nog muziek in?  Môgguh btw  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
LessienElensar: verschild per vak... de laatste was in iedergeval Muziek... en ja als ik DAARVOOR zak... dan eet ik mn schoenen op! @Grouse: jep! ook moguh! |
|