|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Goh wat een stilte hier... goeiemorgen trouwens  |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
ik ga nog niet trouwen maarr goede morgen YMD |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ha Kristel dat is nou jammer! Ik had net zin in feest!  |
|
Kristel
Oudgediende
Ik eigenlijk ook wel  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
Kristel
Oudgediende
welterusten  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Bestaat de nachtvlucht eiegnlijk nog? |
|
nietmeer
|
Ja maar daar is al ruim een week niemand meer geweest. Laatste bezoek overdag op de 17e |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
tijd om dat ding dan nieuw leven in te blazen! |
|
nietmeer
|
Goed plan, maar nu toch maar niet. Ik ga pitten want morgen weer vroeg uit de veren. Welterusten  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Smorgens luitjens, het is tijd voor koffie, of in mijn geval, thuis van de nachtdienst, een pintje  Wat het ook moge zijn, geniet van je dag en lach, dat is gezond  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Kpuc Oudgediende
Tok Peerke, een witte weduwe wellicht?  *boink* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik zit nu aan een Skunkje.  |
|
Kpuc Oudgediende
Dat is ook niet verkeerd  Ik hoop dat ik met wat mazzel een kotje met tuintje op t Zuiden krijg, en een schuurtje, dan kan ik mooi vijf plantjes, ahum, gaan verduisteren, met nog meer mazzel is de zomer lang en goed en kan ik dat vier keer flikken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je mag in je handjes klappen als je 2 keer opbrengsten kan halen in de tuin.  |
|
Kpuc Oudgediende
Zappp, fout, met stekjes en verduisteren kun je met een lange zomer vier keer fijne korte sigaren met body oogsten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
In dat geval zou ik ook 1 langbloeier erbij zetten en 4 kortbloeiers.   Sommige soorten kunnen één zodanige opbrengt hebben dat je aan 1 plantje genoeg zou hebben voor een pond opbrengst.  |
|
Kpuc Oudgediende
Goed labelen is de kunst  En wat ruimte in de schuur ook uiteraard, op een gegeven moment kun je er twaalf te slapen hebben  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je gaat ze dus in emmers zetten.  |
|
Kpuc Oudgediende
Jep, kleine volle sigaren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Houdt er rekening mee dat je maar 5 planten mag hebben tegelijkertijd.  En zorg dat je genoeg slakkenbestrijder in huis hebt.  |
|
Kpuc Oudgediende
Je mag er geen eentje hebben, het is alleen maar t door de vingers zien en t verschil met misdrijf en PV  Gaan je buren klagen dan moet je ze weghalen, of laten weghalen met extra gedoe  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het is toegestaan om 5 plantjes te hebben in de tuin, maar als er ook maar 1 persoon een klacht indient (het hoeven niet de buren te zijn) komt de politie alles weghalen. En je krijgt een bekeuring. Zelfs als die persoon die een klacht indient uit een andere plaats komt.  |
|
Kpuc Oudgediende
Ik weet wel dat als ik buren zoals Olaf zou hebben ik ze anders zou aanpakken. Die ouwe doos naast m heeft vorige zomer gif gespoten op z'n planten. Nu is dat nog niet zo een ramp, maar zijn poes heeft er wel een soort verbrande buik aan overgehouden. En als je dan een keer zegt dat je zo een takkewijf de kop wel in wilt rammen omdat ze een onschuldige kat pijn heeft gedaan dan gaat ze nog klagen ook bij de woningbouw  D'r kop als een voetbal gebruiken mag niet, maar je zou er wel de neiging toe krijgen  |
|