|
nietmeer
|
hai mensen kom even langs, schuilen voor de regen. Maar geen probleem, de bui hangt alleen boven mij  edit: waarom wordt het altijd stil hier als ik kom   |
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
DEvH: ik ben er nu toch.
hallo mensen.
dan ben ik de laatste voor deze dag. |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.720
|
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
Niet slapen kunnen na zo'n dag van alleen maar 'alles kunnen' is beslist niet fijn  Ik zou willen dromen maar ik kan niet meer, zo moet en niet kunnen liggen  Wat nmoet dat vandaag worden? Een slechte dag ms?    |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook 'relaxen' kan je leren zussie  Dan pak je de slaap simpelweg wat later toch ?  Goeiemorgen allen  Beetje vroeg om't huis te wekken met reutelende koffie apparaten dus ben ik blij met de thermoskan die alles kan  |
|
Kpuc Oudgediende
Poek is op jacht, schaduwen en vingers, ik heb al diverse halen Brat, koffie van gister?  Dat ene prutteltje voor die mok moet kunnen hoor  *boink* |
|
Relpa
Oudgediende
Brat  moeke slaapt en dat is zeldzaam zat rond deze tijd  dát verstoren is me een verse tsjasja niet waard Goeie wacht gehad of alles rustig in je stadje ?  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Goed argument, dan zou ik gelijk een potje bier pakken  O, dat gezeik met iGoogle? Dat ligt aan Firefox, open m maar eens met Chrome en t is weer normaal  Wat het dan is met den Vos weet ik nog niet, maar ga wel zoeken Smorgens meissie, straks kan ook in de middag zijn Oef, breken? Hoe dat zo? |
|
Relpa
Oudgediende
Toch maar overgaan op wat anders zussie  Koffie of thee of een sapje als je't in huis hebt  Slapen dus de hele nacht niet gelukt ?  niet vergeten meis  we blijven aftellen en vandaag is de tijd aan jezelf gelukkig  Kpuc, ik gebruik 'Home' bijna nooit maar moet dus op zoek naar Chrome portable ?  Nah  Firefox meezeulen was m'n streven maar dan d'n Vos met ál mijn bookmarks etc. @Zuwe, weet je nog dat je hier zonder dat gekke ding kan ? waarom kan dat daár dan niet ? |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Kpuc: Ik denk dat daar breuk in zit @Relpa: Wat anders, dan zou dat een ander laptop zijn en daar is geen € voor  Lukt nog dus... Sapje staat binnen handbereik, is dat beter? Ja aftellen    xxx Ik denk dan ik te druk ben geweest en in de kop een hurrie, Gerrit was denk ik blij dat de afwas klaar was én dat ik naar huis ging, rust aan zijn kop   Nee, heel de nacht niet geslapen en vannacht was ik pas om 3 uur in bed nadat Wiljon naar huis ging om beetje na 2 uur  en om half negen opgestaan vanmorgen  |
|
Relpa
Oudgediende
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
Quote: @Zuwe, weet je nog dat je hier zonder dat gekke ding kan ? waarom kan dat daár dan niet ?  Kweet het echt niet!!! Quote: Kpuc, pintjes staan ook onder dus zelfde verhaal als over de verse Cafu Das flinke pech dan      |
|
Kpuc Oudgediende
Geweldig, Poek is vol aan t jagen op een beessie, tis echt een moordenares zeg Heb je het modem in de kast? Dan zou je zo een kabeltje vandaar in de laptop kunnen doen en even Wim, Wiljon of Jannick de netwerkinstelling op lan moeten laten zetten Brat, ook in IE doet iGoogle het goed, tis dus echt een probleem met die fijne vernieuwde Vos  Grom, waarom vernieuwen ze dat ding toch zo vaak, en sinds een tijdje zijn t allemaal kutverbeteringen |
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
oploskoffie !!
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
Relpa
Oudgediende
Kpuc, enige verbetering is dat'm rapper is en niet meer blijft hangen en dat is ook wat waard  maar ik mis nog steeds m'n favo add-on PitchDarkZonder iGoogle kan ik leven hier brat  was niet van plan m'n stikkie in de PC op't werk te douwen  véél te druk daar  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
p o r t, port me met port ?
|
|
Kpuc Oudgediende
*zet een Hongaarse handgranaat op tafel*  |
|
Relpa
Oudgediende
Nazdrovje bratets  Voor jou ook tijd om wat slaap te pakken toch  *boink* |
|
Kpuc Oudgediende
Mwah, ik was om half vijf thuis, Poek zat al bij de voordeur te wachten, ze zal de sleutels al herkennen  |
|