|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hoi banaal  Nog steeds niet veranderd zo te zien  @Muse, vanwege de terugkerende mensen  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Eet smikkelijk Muse, leuk je weer ff gesproken te hebben, je ziet me wel weer vaker hier..  |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Some things never change. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hai  Weer onderweg naar huis..  ga de champions league finale missen door werkzaamheden tussen Assen en Groningen.. Jeej. CNC  Erik, Matthijs  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Cee-N-Cee: Och, zowel jij als Sjefke zijn al een geruime tijd niet hier in't café geweest  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mat, Mag ik u erop wijzen dat "geruime tijd" een flinke understatement is?  |
|
nietmeer
|
@Cee-N-Cee: Ja. Maar je was altijd in mijn gedachten (en die van Jill) |
|
Mmore
Administrator
|
@Cee-N-Cee: Neem aan dat je niet meer bij Cendris werkt? Ik werk met zoveel mensen die bij tele2 gewerkt hebben  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mmore, Cendris Groningen is gesloten... Dus nee, ik werk er niet meer. Laat me raden, je werkt bij KPN nu? @Madelief, nee  2 jaar ongeveer, haha! Hoe is t? Banaal. Jill? |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Banaal, die meid die je voor zuurkoolschotel uitmaakt op je PP? |
|
nietmeer
|
@Cee-N-Cee: Nee  . Volgens mij heb je haar wel een keer een hand gegeven..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Gelukkig. Edit: Echt?  Ik moet toch eens gaan onthouden met wie ik allemaal handenschud... |
|
nietmeer
|
Oke, houdt je rechterhand voor je. Je maakt nu met je duim en wijsvinger de "J" en met de overige vingers de "ill" |
|
Mmore
Administrator
|
CNC: Yea  geloof dat er ook wat lui naar Leeuwaarden (zijn) (ge)gaan. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Sorry, dat kan niet. De i is dan met een hoofdletter. |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oh. Oké. @Mmore, Dat klopt. Wordt daar het gemiddelde IQ met 20 punten omhoog gegooid. Stelletje klaplopers daar.  Maar de meeste zijn naar KPN. KPN zag ze in elk geval graag komen  Edit: Zie dat mijn PP niet geheel meer up to date is (duh). De Gilera GSM is inmiddels vervangen door dit beest |
|
Mmore
Administrator
|
Haha, ja ik geloof dat iets meer dan de helft in mijn team vanuit Tele2 kwam. Doe je nog steeds callcenter werk dan? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote @Cee-N-Cee: Edit: Zie dat mijn PP niet geheel meer up to date is (duh). De Gilera GSM is inmiddels vervangen door dit beest Leuke stap upwards  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mmore, nee, ben momenteel werkloos  Vind t wel even lekker, een beetje vrije tijd hebben. Binnenkort maar weer eens op zoek. Haha. Ja, van 50cc naar 600cc en van 2pk naar 100 pk. Het is inderdaad een leuke stap opwaards  |
|
Mmore
Administrator
|
Pff, lekker hoor  Kan inderdaad geen kwaad  Eigenlijk al bijna 3 jaar zonder lange vakanties aan t werk nu  af en toe een vrij weekendje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Damn, dat is bikkelen. Ik ga elk jaar wel meerdere keren op vakantie, wil ik ook graag zo houden  Ben erg gesteld op mijn vrijheid, haha. |
|