|
nietmeer
|
@ladekast: ligt alle gesmolten Mikke nu in een laatje?  Pearlypuck: Je bent niet de enige  |
|
nietmeer
|
Mikke: Is ze (het is toch een zij?  ) al helemaal zindelijk en zo?? |
|
nietmeer
|
Bella is indd een zij ja  Zegt de naam ook wel, ook al weet ik dat Bella bij jou mooi betekent  En ze is prachtig!  Ja ze gaat heel hard de goede kant op, ik ben nu ook bezig een ritme voor mezelf te krijgen waarin ik haar regelmatig uitlaat, en dat is zowel voor mijn ritme als haar zindelijkheid heel zinnig  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
pearlypuck: ik moet geen vis  Mikke: gelukkig heb ik meer dan 1 laatje  |
|
nietmeer
|
Mikke: Daarom wil ook graag weer een hond, M&M zijn hardstikke lief natuurlijk, maar daar ga je niet een stukje mee lopen om je zinnen te verzetten en met een hond heb ik ook meer reden om strandwandelingen te maken, ook in m'n eentje  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Dat scheelt  @pearly: Met Bella heb ik indd ook meer reden om naar het park te gaan, vind het heerlijk om het hele park met haar door te wandelen. Zijn ook nog kunstmatige heuvels in, eentje is best hoog dus lekker conditie opbouwen  |
|
nietmeer
|
Mikke: Precies! En Bella geniet er ook van. Heb je trouwens het boek "Me & Marley" gelezen of de film gezien?? Gaat izz over Bella's soortgenoten...  |
|
nietmeer
|
Ik ken Marley & Me wel ja, maar heb de film niet gezien en het boek niet gelezen  |
|
nietmeer
|
Moet je toch eens doen, is een lach & een traan, maar heel mooi!!  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Sorry, iets had even mijn aandacht nodig  Ik hb iets teveel gezopen gisteren geloof ik  maar het was wel gezellig  Heb nog met een oorlogsveteraan gepraat die in Nijmegen is geweest  |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Is er recentelijk oorlog geweest in Nijmegen dan??  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Nee, zo oud was die knakker dus  |
|
nietmeer
|
Mjah, al met al heb je dus toch een leuke verjaardag gehad!!  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ja, veel beter dan ik had verwacht  |
|
ladekast Oudgediende
|
@MuseMatt: Mooi geregeld broertje  Had die ouwe nog wat zinnigs te melden ?  |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Of je die blogjes dus ff verwijdert  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Mikke: Nah, dit lijkt me voorlopig even genoeg. @ladekast: mm we hebben een discussie gehad over onderwijs en loodgieters  |
|
nietmeer
|
Quote Mikke: @MuseMatt: Of je die blogjes dus ff verwijdert  Van allebei de "heren" graag, ik word er een bietje misselijk van  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedemorgen  *hihi nog net op tijd*  |
|
ladekast Oudgediende
|
@MuseMatt: onderwijs en loodgieters... Niet dus  loha Jasjee  |
|
nietmeer
|
Schemaatje: 12:00 Bella eten 12:30 Minstens een uur met Bella lopen 13:30 Eten 14:00 Koelkast schoonmaken 14.40 Naar de C&A, de broek die ik had gekocht mist na 1 dag al een knoop  |
|
nietmeer
|
Quote: discussie gehad over onderwijs en loodgieters  Weet je zeker dat je je dat gesprek goed herinnert??  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ladekast: Hoihoi  Hoe is het? Mikke, pearlypuck  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ja! Via zijn beroep, wat loodgieter was, kwamen op het het Engelse onderwijs uit en dat er te veel universitair geschoolden rondlopen! En dat hij nooit zonder werk heeft gezeten  |
|
nietmeer
|
Ciaooo, Jasjee  Ik ga de oven aanzetten voor de pasta al forno!!  Ciao a tutti !!   |
|