|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
* gaat bakkie pleur maken * van echte Hollandse  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Ha die Peter    Heb je goed geslapen? |
|
nietmeer
|
Quote @ladekast: * gaat bakkie pleur maken * van echte Hollandse  Bedankt hartelijk  en maakt echte italiaanse espreso!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik ben 2x wakker gebeld.  En dan net toen ik net vol lag te slapen.  |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
Quote pearlypuck: Quote @ladekast: * gaat bakkie pleur maken * van echte Hollandse  Bedankt hartelijk  en maakt echte italiaanse espreso!!   neemt een lekker slokje bier  |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote pearlypuck: Quote @ladekast: * gaat bakkie pleur maken * van echte Hollandse  Bedankt hartelijk  en maakt echte italiaanse espreso!!   *Begint espresso Dakar te maken.*  Yumi:  Na de derde keer ben ik er maar uitgekomen.  |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
honger  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Dan wordt het tijd dat ik ga koken  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb haas biefstuk ofzo  Straks maken  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Mmore: lekker dan  zit mij een beetje te laten kwijlen hiero  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
* gooit een stuk taart naar Delenn * |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik zit te balen dat ze elke keer de snelheidscontroles doorgeven op de radio.  Dat is obstructie van de rechtsgang. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@Delenn: Je bent best welkom om mee te eten hoor  Lekker met aardappelschijfies en iets van groente, ben vergeten wat  Oja en ik had aardbeien met slagroom als toetje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ga strakjes Coca-Cola Kip maken.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: zeikerd, jij rijdt geen auto zeker ?  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok:  Kiep met cola light?  Ik ga zo zigener schnitzels maken, paneren doe ik zelf met broccoli en nieuwe aardappeltjes  |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
Quote @WMR-kok:  Ik zit te balen dat ze elke keer de snelheidscontroles doorgeven op de radio.  Dat is obstructie van de rechtsgang. ze moeten het zelfs aangeven zijn ze verplicht |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ladekast: Ik kan vanaf begin 2007 geen auto meer besturen.  En ik ben geen zeikerd, maar ze moeten die hardrijders maar flink aanpakken. Zij zorgen ervoor dat er veel ongelukken gebeuren.  |
|
ladekast Oudgediende
|
we betalen al wegenbelasting, benzine is knetter duur, verzekering liegt er ook niet om en de boetes zijn belachelijk hoog, zo hoog dat het niks meer met een strafje te maken heeft maar puur met de staatskas te spekken te maken heeft, of zo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ladekast:  Dan moet je eens in mijn straat komen wonen, je bent je leven af en toe niet zeker vanwege die hufters.  En dat die boetes zo belachelijk hoog zijn, dan moet je maar zorgen dat je de wet niet overtreed.   Ik woon in een 30 km.zone, maar sommige mensen vinden het normaal om de straat als een racebaan te beschouwen.  Die vliegen hier met 80 à 100 km/uur door de straat heen.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: dat gebeurt overal hoor, bij ons ook, en wij hebben nog een speeltuin aan de overkant .... Maar de controles hebben niks te maken met woonwijken waar jij het over hebt  |
|