|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik denk dat RATM beter op zijn plaats was geweest in de jaren '70  maar ik weet het niet, ik kan niet oordelen want ik kom niet uit Amerika. |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Ik ook niet  Maar raging against Modjes lijkt me eerder gerechtvaardigd  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
|
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Lisbeth Salander: Dankje  Maar ik ga pitten.. Morgen weer om kwart over negen naast m'n bed  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik ga ook maar eens slapen  koffie werkt nu beetje uit  laters vriendjes   |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Trusten  Ga ik ook maar! |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
sjefke Oudgediende
|
|
sjefke Oudgediende
Dubbelpost, ik weet t, ik ga ff naar You-tube.. Andrea Bocceli Ma Piu luisteren...  |
|
Kpuc Oudgediende
 Das niet verkeerd, ik ga maar niet vragen of ze een vachtje heeft Imiddels 05:11, die is in slaap gedonderd  |
|
sjefke Oudgediende
Andrea Bocceli is de beste Bariton ter wereld lol  Ik wil zijn kuif niet zien hoor hahahah  he can't see it either, for all that matters haha  |
|
Kpuc Oudgediende
Die is door de kraaien bewerkt  Klotebeesten, ik wacht tot ze op jacht gaan, dan stoppen ze met in de bomen schreeuwen naar elkaar  |
|
sjefke Oudgediende
Ik ging vanaaf met een jager op stap, mmmm, aleen een paar eksters gezien in de kroeg LOL  |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
sjefke Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
Haar zuster Sting, ja, das goeh, maar samen met den Summers en Copeland een geheel  |
|
sjefke Oudgediende
Copeland was de oprichter trouwens, van de Police  Ja, ach zat ze of gleed ze over die kruk LOL  PS. wanneer gaan ze eens ophouden met komkommer warfare LOL.. geen enkele Nedelander besmet hier in ons land, en daar 14! doden.. nee wij zijn de schuldige... tsssss....  |
|
Kpuc Oudgediende
Ah, de cokedealer komt thuis, boem boem boem en hard leuteren. Mazzel voor m dat ik niet slaperig wakker wordt, dan is t weer uit t raam hangen van he klojo, ga eens echt werken voor je centen, zolang je dat niet doet, val mij niet lastig want ik dok jouw verzekering makker. |
|
sjefke Oudgediende
Als ie xo loopt te stuiteren zal t wel goeie wezen, van die zooi hier val je gewoon alsnog in slaap  Maar t is niet fijn als zo'n klojo denkt dat ie de wereld is...  Paar weken geleden: hey Geoff leen me ff een meijer.. ok zie t wel terug. week later: ja ik heb t voor je daar en daar naar toe komen... IK  , ik heb t je daar gellend kom t daar ook maar naar toe brengen heheheh allemaal door die rommel joh.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Goedemorgen allemaal     Quote @sjefke: geen enkele Nedelander besmet hier in ons land, en daar 14! doden..  De Nederlanders die wel besmet zijn waren in Duitsland op vakantie.  |
|
sjefke Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
Hij kwam eens kwaad aan de deur, waarom ik tegen zijn zoontje tekeer ging. Uhm, wacht even maat, ik kom uit de nachtdienst en vraag altijd aan de vaste buurkinderen van jongens meisjes, hou je deze dag en die dag even in, dan moet ik slapen op de dag. Dat hij zijn erg kleine kind wat door z'n ex wordt gedropt niet hoort omdat ie in een nevel van dampen leeft daar kan ik niks aan doen, maar ga niet tegen mij tekeer omdat je exmaffie je kind zomaar dumpt omdat m in een coma op de bank ligt en dat die kleine flink tegen de deur gaat rammen van pappie en zus en zo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Kpuc:  Ik denk dat je beter kan zorgen dat ie gaat verhuizen.  Misschien dat je dan eindelijk normale buren krijgt.  |
|