|
thamishan Senior lid
 WMRindex: 384 OTindex: 1.078
|
Sophi-e-sticate: door de brand hoor  niet door iets anders  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@thamishan: Waar zou je anders door naar rubber kunnen stinken?  Jullie zijn beangstigend stil!  *gooit thamishan en Mmore het café uit, trekt jas van de kapstok, licht aktetas van de vloer, bergt de glazen op, bedekt de tap en andere apparatuur met een doek, sluit de luiken die vanwege de broeierige zomeravonden eerder zijn geopend, klikt de lichten één voor één uit, sluit de deur en loopt de donkere straat op* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Komt binnen en doet het licht aan.*  This is the nightshift.  *Pakt aantekeningenboek en gaat aantekeningen maken.*  Romeins stoofvlees. Men neme.... voorbereiding: meng balsamicoazijn met.... bereiding: verwarm de.....  Aantekeningen 1e recept klaar.   Nu nog het 2de recept.  Gekruide aardappelen uit de oven. men neme.... voorbereiding: was de aard.... bereiding: Snij de aardappels in plakken....  Aantekeningen zijn gemaakt, dadelijk de keuken in.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Gaat alvast kopjes klaarzetten met een kuipje melk en 2 klontjes suiker ernaast en een koekje. Zet Nespresso apparaat gereed met de koffiesmaakjes.*   Het ontbijt is over een uurtje of 4 gereed.  Het vlees ligt al te marineren.  edit 04:11 uur...  Nu nog 3,5 uur laten stoven.  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Goeiesmorgens allen  *boink* *Pakt alvast ene tas koffie (zwart met suiker natuurlijk*  Hier vallen inmiddels de éérste regendruppels  eindelijk wat koeler dus vandaag  |
|
Relpa
Oudgediende
Goeiesmorgens allen  *boink* *Pakt alvast ene tas koffie (zwart met suiker natuurlijk*  Hier vallen inmiddels de éérste regendruppels  eindelijk wat koeler dus vandaag  edit: Hoezo ongeduldig  Squzy  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Relpa
Oudgediende
Grinzz, zou even goed kunnen zijn dat't hier de hele nacht geregend heeft Kokkie  daar heb IK dan iig geen weet van gehad  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Relpa
Oudgediende
Als ik ff boven m'n blog op de 3-uurs verwachting spiek gaat't hier nog wel even door Willem  Komt hiervandaan jouw kant op  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Droog nog steeds hier en het stuift als de pest  Goeiemorgen baaidewee  Is het niet PeeWee, dan is het wel Relpa die dubbelpost  |
|
Relpa
Oudgediende
Môgguh Gio  *Ongeduldig én nog niet goed wakker  dan weet je't dus wel*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
En ik ga me maar eens scheren voordat ik er geen zin meer in heb  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@Giovanni:  Aangevreten?   *Geeft aan Gio een 65+ pas.*  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Mogguh, LQ hier. Stomme onweer houdt me wakker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Ik werd om 7 uur al wakker van het gerommel.. Even kunnen slapen, maar nu dus weer wakker.... |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 800 OTindex: 22.720
|
Goedenmorgen, volgens mij hier geen onweer @ Zuilen, wel nat  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Hier is het meer gerommel dan dat er druppels water naar beneden vallen  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Okee, ik zag op't balkon dat het nat weer is maar nog niet buiten geweest dus, gordijnen zijn noch dicht  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
Geloof niet dat het hier, nu, echt regent  |
|