|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
lol nu.nl is weer eens lekker logisch bezig. Daling van inbraken. oh nee toch een stijging. nu snap'k er de ballen van igg hallo dames. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
tijd voor een bakkie pleur  |
|
Hisoka Erelid
 WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Hey hoi  Is hier nog volk? |
|
ladekast Oudgediende
|
nee, helemaal niemand  loha trouwens  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Hey  Ik verveel me een beetje. Zit nou in een onderwijsweek en zou van 9.00 - 12 en van 13.30 tot 16 uur les hebben. Ten eerste is die pauze al veel te lang en al helemaal als die docent van de ochtend om 10.30 zegt dat hij klaar is  Dus nu al halverwege mijn 3 uur wachten  |
|
ladekast Oudgediende
|
jeetje dat is bagger zeg, 3 uur wachten, ik kon dat niet en ging dan gewoon naar huis  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja, zou ik ook wel willen, maar die lessen zijn verplicht en ze gaan aftekenen of je er wel of niet was. Alsof het de kleuterschool is ofzo  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Stefsel: dat deden ze toen ook wel hoor , maar ja, dat is ook wel 1 van de redenen dat ik geen diploma heb  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ladekast:  , ja maar om het nu in het einde van het 5e jaar het te gaan verpesten is ook een beetje zonde  Zolang het hier gezellig is kom ik de tijd wel door. Straks nog even lunchen en hopelijk is die man van de middag ook supersnel klaar. Maar denk niet dat ik zoveel mazzel heb |
|
ladekast Oudgediende
|
hehe, ach ja, ik kreeg WVO advies mee toen ik 12 was en moeders zei, doe maar eerst ff mavo/havo klas om te kijken hoe of wat, ik kon het allemaal wel maar ik deed niks of ik was er niet  Eind van het verhaal, geen diploma's maar toch een eigen zaak, eigen huis, niet slecht dus  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja, je moet er wel zin in hebben, want anders schiet het niet op.Nou ik ga jullie weer alleen laten, want ga maar even een broodje eten en dat mag niet in deze PC zaal. Ze denken vast dat we het in het toetsenbord smeren ofzo  |
|
ladekast Oudgediende
|
laters Steffie, eetse   |
|
nietmeer
|
Middag  |
|
ladekast Oudgediende
|
hey lessie  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
buiten het feit dat ik totaal geen zin heb, jawel hoor  en daar ?  |
|
nietmeer
|
Gaat wel hoor...hoest al zo'n 1 1/2 week 's nachts en 's morgens m'n longen uit m'n lijf, dus vanmiddag maar eens naar de huisarts. Afgelopen nacht was het zo erg, dat Elro op de logeerkamer ging slapen  |
|
ladekast Oudgediende
|
lol, dat ekn ik, bij mij is het nu wat beter, hoest wat minder en mijn stem komt eindelijk weer terug  |
|
nietmeer
|
ik heb overdag geen last, maar 's avonds begint het en 's nachts stik ik bijna de moord  |
|
ladekast Oudgediende
|
bekend verhaal  klote  |
|
nietmeer
|
Hoop dat ik wat kan krijgen, zodat ik 's nachts door kan slapen en Elro ook niet uit zijn slaap hou  Was afgelopen nacht al drie uur, toen ging hij maar naar de logeerkamer  |
|
ladekast Oudgediende
|
beetje Diazepam en paracetols en wat morfine en dan komt het goed  |
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
Quote @Hisoka: lol nu.nl is weer eens lekker logisch bezig. Daling van inbraken. oh nee toch een stijging. nu snap'k er de ballen van igg hallo dames. dat zag ik ook. ik vond het al vreemd. |
|
nietmeer
|
@ladekast: we zullen zien wat ik krijg...zal wel codeïne worden denk ik  |
|